ابوترابی فرد، تولیت آستان قدس می‌شود؟ ابوترابی فرد، تولیت آستان قدس می‌شود؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ابوترابی فرد، تولیت آستان قدس می‌شود؟

ابوترابی فرد، تولیت آستان قدس می‌شود؟

پایگاه خبری اصولگرای صراط نیوز در یک گمانه زنی از احتمال جایگزینی حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد به  جای ابراهیم رئیسی در آستان قدس رضوی خبر داده است.

این رسانه اصولگرا در ادامه نوشت: با توجه به انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان که از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت، به نظر می رسد با پایان یافتن دوره مسئولیت ایشان در قوه قضائیه که مرداد ماه سال آینده خواهد بود، جابجایی در ریاست دستگاه قضا قطعی خواهد شد.

ابوترابی فرد، تولیت آستان قدس می‌شود؟

آنطور که به نظر می رسد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که سابقه قضایی طولانی مدت داشته و سالها معاون اول قوه قضائیه بود ، در سال آینده از تولیت آستان قدس رضوی به قوه قضائیه نقل مکان کرده و بعنوان رئیس این قوه منصوب خواهد شد.

در صورت این انتقال، گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد بعنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب خواهد شد.

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد از بهمن ماه سال ۹۶ با حکم رهبر انقلاب امام جمعه موقت تهران است. وی در ششمین، هفتمین و هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین و آبیک بوده و در نهمین دوره نیز نمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را برعهده داشت. جالب اینجاست که سید محمد حسن ابوترابی فرد رکورد سه دوره چهارساله نایب رئیسی مجلس را در کارنامه نمایندگی اش به ثبت رسانده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در سال ۱۳۹۰ با حکم مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عضویت هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه منصوب گردیدند. نقش ایشان برای ایجاد تفاهم و توافق بین قوا بر کسی از نخبگان ملت پوشیده نیست نهادینه شدن فرهنگ تعامل سازنده با دولت و سایر ارکان نظام برای پیشرفت امور کشور از اصلی‌ترین دستاوردهای دوره‌های مسوولیت ایشان در مجلس بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش به خبر وساطت رئیسی برای آزادی طلاب قم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *