احضار عجیب ملی‌پوش زنان به کمیته انضباطی احضار عجیب ملی‌پوش زنان به کمیته انضباطی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احضار عجیب ملی‌پوش زنان به کمیته انضباطی

احضار عجیب ملی‌پوش زنان به کمیته انضباطی

انتخاب: بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان پس از گلزنی برابر تیم پالایش نفت آبادان، به جنگ روسیه علیه اوکراین واکنش نشان داد. مهسا کمالی بر روی پیراهنش عبارتی انگلیسی به معنای «جنگ را متوقف کنید» نوشته بود. حرکت این بازیکن مس رفسنجان در کشور بازتاب و واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

احضار عجیب ملی‌پوش زنان به کمیته انضباطی

این حرکت او با واکنش باشگاه مس رفسنجان روبرو شده است. روابط‌ عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان به اقدام مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای اعلام کرد: «رسالت و سیاست باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان حرکت در جریانات سیاسی نیست.»

در اطلاعیه روابط‌ عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان آمده است: «باشگاه تاکنون در راه رسیدن به اهداف والای فرهنگی و ورزشی خود تمام تلاشش را نموده است که به دور از حاشیه های غیرحرفه ای باشد، حرکت بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان یک اقدام کاملا شخصی و احساسی بوده است و ارتباطی با سیاست های کلی باشگاه مس رفسنجان ندارد.»

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: «طبق قوانین و مقررات باشگاه مس رفسنجان، این بازیکن به کمیته انظباطی باشگاه احضار شده است. باشگاه مس رفسنجان خود را مکلف می‌داند با این گونه تخلفات در کمیته انظباطی با فرد خاطی برخورد قاطع انجام دهد.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سفارت چین در واشنگتن به قتل و انفجار تهدید شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *