از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیرید از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیرید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیرید

از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیرید

دیده بان ایران: مرضیه صفایی زاده مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم در این مراسم گفت: این کتاب توسط جامعه ایمانی مشعر در راستای فرهنگ‌سازی تعدد فرزند و عبور از تک‌فرزندی توسط سید حسین موسوی به رشته تحریر درآمده‌است.

از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیرید

صفایی زاده محتوای کتاب مثبت ۳ را موردتوجه قرارداد و گفت: این کتاب به جایگاه فرزند آوری در قرآن و روایت، مقابله بافرهنگ فرزند کمتر زندگی بهتر و آفات تک‌فرزندی پرداخته است.

مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم گفت: همچنین مباحثی در زمینهٔ ذهنی عینی ازجمله فقر و مشکلات رفاهی و تربیت فرزندان و قتل جنین در این کتاب به‌خوبی بیان‌شده است.

صفایی زاده گفت:کتاب مثبت ۳ به‌صورت پویش ملی و به‌صورت مسابقه طراحی‌شده و مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ است و جوایز ارزنده‌ای برای این پویش ملی در نظر گرفته‌شده و احتمال تمدید وجود دارد و نیمه شعبان قرعه‌کشی انجام می‌شود.

او گفت: برای نفر اولی که در این پویش ملی برنده شود یک آپارتمان در استان تهران اهدا می‌شود و همچنین ۱۰۰ کارت هدیه یک‌میلیون تومانی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش ملی از طریق فضای مجازی به لینک مراجعه می‌کنند، همراه کتاب پرسش‌نامه‌ای وجود دارد که نحوه شرکت در مسابقه قرار دارد.

صفایی زاده گفت: کتاب به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کارت پرسش‌نامه فقط برای یک‌بار شرکت است و علاقه‌مندان که کتاب را خریداری می‌کنند فقط یک‌بار می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اشتباه عین‌اللهی در اعلام خبر واکسیناسیون کودکان!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *