استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه‌های رمضانیِ سیما! استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه‌های رمضانیِ سیما! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه‌های رمضانیِ سیما!

استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه‌های رمضانیِ سیما!

خبرگزاری صبا: آمار جدید مخاطبان رمضانی تلویزیون اعلام شد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در ۱۹ روز سپری شده از ماه رمضان نشان می‌دهد ۸۶ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و تا اینجا سریال «زیرخاکی» شبکه «یک» توانسته خود را به باشگاه مجموعه‌های تلویزیونی دارای بیش از ۵۰ درصد بیننده برساند. بر اساس این نظرسنجی، شبکه یک در بخش سریال‌ها، ویژه‌برنامه‌های افطار و ویژه‌برنامه‌های سحر، جایگاه اول و شبکه سه در بخش‌های ترتیل‌خوانی، سخنرانی مذهبی، مناجات‌خوانی و ویژه‌برنامه‌های شب قدر، رتبه اول را در جذب مخاطب از آن خود کرده‌اند.

استقبال کم‌نظیر مردم از برنامه‌های رمضانی تلویزیون!

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، تا اولین شب قدر، سریال «زیرخاکی» با ۵۱٫۳ درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما بوده و رضایت ۷۸٫۴ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» جلب کرده است. سریال «بچه مهندس۳» شبکه «دو» با جذب ۴۱٫۷ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد «زیاد» ۸۴٫۸ درصدی و سریال «سرباز» شبکه سه با ۲۹٫۴ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد «زیاد» ۳۷٫۶ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. سریال «پدر پسری» شبکه پنج هم با جذب ۱۰٫۲ درصد بیننده، توانسته رضایت ۵۷٫۱ درصد مخاطبان را در حد «زیاد» جلب کند.مقایسه آمار ۸ روز ابتدایی ماه مبارک با آمار جدید حکایت از افزایش بینندگان مجموعه‌های تلویزیونی رمضانی شبکه‌های مختلف سیما دارد، به طوری که تعداد بینندگان «زیرخاکی» شبکه یک ۷٫۴ درصد، «بچه مهندس۳» شبکه دو ۸٫۴ درصد، «سرباز» شبکه سه ۵٫۴ درصد و «پدر پسری» شبکه پنج حدود یک درصد افزایش داشته است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد ۲۰٫۹ درصد مردم بیننده ویژه‌برنامه‌های سحر از شبکه‌های سیما بوده‌اند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با ۱۲٫۳ درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد «زیاد» ۸۶٫۵ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه «سه» با ۸٫۱ درصد مخاطب قرار دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترکیه رسماً از آمریکا شکایت کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *