اسکوچیچ: حرف‌های منصوریان را شنیدم و خندیدم اسکوچیچ: حرف‌های منصوریان را شنیدم و خندیدم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اسکوچیچ: حرف‌های منصوریان را شنیدم و خندیدم

اسکوچیچ: حرف‌های منصوریان را شنیدم و خندیدم

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید به انتقاداتی که علیه او می‌شد توجهی نمی‌کرد.

اسکوچیچ: وقتی حرف‌های منصوریان را شنیدم، خندیدم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اگر قرار باشد حواس‌تان به همه حرف‌های پیرامون‌تان باشد نمی‌توانید کار کنید. به خودم باور داشتم و تمرکزم روی کارم بود. چرا باید انتقادات یادم باشد؟ نمی‌پسندم که مربیان راجع به مربیان دیگر صحبت کنند. من برای همه مربیان احترام قائلم. می‌دانم همه در راه هدف‌شان کار می‌کنند. خاطرم هست یکی از مهمان‌های شما که کم‌مو بود چیزهای خوبی نگفت. یک وقت‌هایی با هم قهوه می‌خوریم و یک‌وقت‌هایی درباره هم حرف می‌زنیم. وقتی حرف‌های منصوریان را شنیدم خندیدم. شخصیت او اینگونه است. آدم خوبی است اما بعضی وقت‌ها شوخ‌طبعی‌اش گل می‌کند.

او ادامه داد: واقعا شرایط فاجعه‌آمیزی برای من بود. برای من خیلی سخت بود که در زمین کار نکنم و بازی‌ها را انجام ندهم. بی‌صبرانه منتظر این بازی‌ها بودم تا نشان بدهم از پسش بر می‌آیم. من نمی‌دانم کرونا کی از بین می‌رود. روزهایی که از سر گذراندم خیلی سخت بود. دلیل استیصال من این بود که در یک ویدئو کنفرانس با ای اف سی متوجه شدیم قرار است در بحرین بازی کنیم. نتوانستم خودم را کنترل کنم چون فهمیده بودم نقشه از چه قرار است. می‌دانستم تیم خیلی خوبی داریم و می‌دانستم از پس مدیریت این کار برمی‌آیم.

اسکوچیچ درباره اردوی کیش هم توضیح داد: فکر می‌کنید چرا کیش را برای برگزاری اردو انتخاب کردیم؟ می‌توانستیم در کشورهایی مثل قطر این اردو را برگزار کنیم اما در کیش این کار را کردیم تا امکانات برای آینده هم باقی بماند. کسانی که دست‌ اندر کار بودند واقعا تلاش کردند. چیزهایی مثل زمین خوب که ما آن‌جا باقی گذاشتیم تیم‌های دیگر می‌توانند در آینده استفاده کنند. سامان قدوس به خاطر باشگاهش فقط یک روز قبل از بازی‌های رسمی می‌توانست به ما بپیوندد. بیشتر از کمیت، کیفیت تمرین مهم است. تیم ما تنها تیم با چهار بازی بود و دلیلی نداشت بازیکنان را بیشتر خسته کنیم. خیلی خردمندانه نیست که بگوییم چرا اردو را زودتر برگزار نکردیم یا بازی بیشتری برگزار نکردیم.

حتما بخوانید:  تصویر تفسیرپذیر؛ نامه‌ای که آبه به مقصد نرساند

او اضافه کرد: تمام تصمیماتی که گرفته شد واقعا خوب بود و نتایج هم حاکی از این موضوع است. فشار روی بازیکنان را مدیریت کردیم و واقعا کار راحتی نبود. رقبای ما سه بازی داشتند و این یک مزیت برای آن‌ها بود. برای آب‌رسانی به بدن بازیکنان کلی برنامه‌ریزی شد. با چندین متخصص بین‌المللی صحبت کردم. ما پروتکل‌هایی تعریف کردیم. مثلا دو روز قبل از بازی بازیکنان کربوهیدرات مصرف می‌کردند. بعد از بازی محلول‌های خاصی برای استفاده بازیکنان تعریف کرده بودیم. من نگران فشاری بودم که روی بازیکنان بین بازی‌ها وجود داشت. بین بازی‌ها فقط فرصت داشتیم تمرینات بازیابی را انجام بدهیم. وضعیت طوری بود که فاصله کمی بین دو بازی داشتیم. اگر یک اشتباه کوچک انجام می‌شد باعث خستگی بازیکنان می‌شد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور کریم باقری در کادر فنی هم بیان کرد: از روز اولی که مربیگری را در تیم ملی شروع کردم خواستار حضور باقری در تیم ملی شدم. به خاطر کیفیت و صداقت او. او می‌تواند خیلی به ما کمک کند. باقری شخصیت خیلی آرامی دارد و در عین این آرامش می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

ادامه دارد…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *