اظهارنظر خاص جنتی درباره حوادث ۷۸ و ۸۸ اظهارنظر خاص جنتی درباره حوادث ۷۸ و ۸۸ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اظهارنظر خاص جنتی درباره حوادث ۷۸ و ۸۸

اظهارنظر خاص جنتی درباره حوادث ۷۸ و ۸۸

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای نگهبان گفت: باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد.

اظهارنظر خاص جنتی درباره فتنه ۷۸ و ۸۸

آیت الله احمد جنتی:

* شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس تا امروز که چهلمین سالروز تشکیل این نهاد است، موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

* شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم این وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم.

* اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است، اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ انشا الله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

* (وی یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد): در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

* (با اشاره به سالگرد حوادث سال ۷۸): باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کارشناس تلویزیون: کرونا قطعا نشانه ظهور است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *