اعتراض پرسپولیس و استقلال به آرای جنجالی اعتراض پرسپولیس و استقلال به آرای جنجالی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعتراض پرسپولیس و استقلال به آرای جنجالی

اعتراض پرسپولیس و استقلال به آرای جنجالی

ایسنا: باشگاه پرسپولیس بعد از صدور رای کمیته انضباطی و محرومیت دو بازیکنش درخواست رسیدگی به پرونده در کمیته استیناف کرد.

به نقل از باشگاه پرسپولیس، معاونت حقوقی این باشگاه با ارسال نامه به کمیته استیناف نسبت به رای‌های صادر شده در خصوص اتفاقات دیدار با سپاهان و استقلال، مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.

اعتراض استقلال و پرسپولیس به آرای جنجالی

باشگاه پرسپولیس در نامه ۹ بندی خود، تمام موارد مورد اعتراض را عنوان کرد تا آرای صادره در رکن عالی قضایی فدراسیون مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

طبق خواسته هواداران و اعضای تیم و با دستور صریح مدیریت باشگاه، رسیدگی به این پرونده تا ایجاد تغییر در آرا توسط تیم حقوقی پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

اعتراض استقلال به آرای کمیته انضباطی

باشگاه استقلال تهران در واکنش به آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد اعتراض خود به احکام صادر شده را پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال تهران در نظر دارد فردا شنبه اعتراض خود را به احکام صادر شده در خصوص بازی این تیم با پرسپولیس اعلام کند.

اعتراض استقلال و پرسپولیس به آرای جنجالی

از سویی دیگر از این باشگاه خبر می رسد فرهاد مجیدی سرمریی آبی پوشان باتوجه به زمان باقی مانده تا پایان فصل فهرست بازیکنان مد نظر خود را جهت تمدید و حضور در این تیم به باشگاه ارائه نکرده زیرا این مساله تمرکز بازیکنان را بر هم خواهد زد و هر زمان که لازم باشد در این خصوص اقدامات لازم صورت می گیرد.

در خصوص شیخ دیاباته مهاجم استقلال نیز با توجه به مصدومیت این بازیکن از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است و برخلاف شایعات مطرح شده، این بازیکن نامه ای مبنی بر درخواست پایان قرارداد به باشگاه نداده است.

حتما بخوانید:  حرکت عجیب مجریان «من و تو» علیه تتلو

در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *