اعتصاب بازاریان در شهر‌های مختلف تکذیب شد اعتصاب بازاریان در شهر‌های مختلف تکذیب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعتصاب بازاریان در شهر‌های مختلف تکذیب شد

اعتصاب بازاریان در شهر‌های مختلف تکذیب شد

خبرگزاری مهر: از روزهای گذشته برخی از کانال ها و سایت های ضد انقلاب که در تلاش بودند تا وضعیت بازارهای کشور را بر هم بزنند و از مردم و بازاریان در شهرهای مختلف خواسته بودند امروز بازار را تعطیل کنند و مغازه ها را باز نکنند و اعتصاب کنند ولی به خواسته خود نرسیدند و بازاریان دست رد به سینه آنها زدند.

گفتنی است بازار امروز تبریز شلوغ تر از روزهای گذشته است و علی رغم دروغ پراکنی های رسانه های معاند، بازاریان تبریز توجهی به این موضوعات نکرده اند و مثل روزهای گذشته مشغول کار و کاسبی خود هستند.

جالب هم اینکه آنها با انتشار عکس های آرشیوی از تعطیلی بازار تبریز که مربوط به محرم و روز تاسوعا و عاشورا است سعی می کردند به مردم سایر شهرها القا کنند که بازار تبریز تعطیل شده ولی مشاهدات ما چیز دیگری را نشان می دهد.

مشکلات وجود دارد ولی هرگز دست به اعتصاب نمی‌زنیم

یکی از بازاریان تبریز در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: مشکلات وجود دارد ولی هرگز دست به اعتصاب نمی زنیم. بازاریان تبریز عاشق کشور خودشان هستند و ما توجهی به این مطالب نمی کنیم و مشغول کار هستیم. البته این دلیل هم نمی شود که مسئولان نسبت به ما بی تفاوت باشند.

هرگز به حرف خارج نشینان گوش نمی‌دهیم

رضا بلالی یکی از فعالان بازار طلای تبریز نیز در گفتگو با خبرنگار گفت: با اینکه رسانه های خارجی از بازاریان خواسته بودند امروز دست به اعتراض بزنند و بازار را تعطیل کنند ولی کسی به حرف آنها گوش نمی کند.

حتما بخوانید:  روحانی معترض به قالیباف: خوزستان غارت شده!

وی سپس با تاکید بر اینکه هرگز به حرف خارج نشینان گوش نمی دهیم، افزود: طلافروشان تبریز جزو آن دسته از بازاریان هستند که همواره در صحنه های مختلف پشتیبان این نظام بودند و ما با فراخوان و حرف چند رسانه دست به اعتصاب نمی زنیم.

شخصاً به بازار طلای تبریز رفتم و مشکلات را بررسی کردم

حسین نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در خصوص شایعه تعطیلی بازار تبریز گفت: شخصاً به بازار طلای تبریز رفتم، مغازه داران مشغول به کار هستند و تعطیلی بازار کذب محض است.

وی گفت: مشکلات بازاریان امروز بررسی شد و تصمیمات فوری برای کاهش این مشکلات اتخاذ خواهد شد.

نجاتی در خصوص نظارت بر قیمت کالاها در بازار تبریز نیز گفت: ماموران نظارتی در بازار تبریز مشغول رصد هستند و با متخلفان و گران فروشان به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی در بازار نداریم، ضمن اینکه انبار کالاهای مختلف و کالاهای اساسی کاملا پر است و کمبودی در بازار نداریم و برای همین مردم نگران نباشند و فقط مایحتاج روزانه خود را خریداری کنند.

با همه این اوصاف و دروغ پراکنی رسانه های معاند مبنی بر تعطیلی بازار تبریز ولی امیدواریم مسئولان نیز همچون بازاریان برای کاهش مشکلات بازار و ثبات قیمت ها تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا هم به نقل از فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه، تعطیلی بازار دولت‌آباد را تکذیب کرد.

این مقام دولتی گفت: «جمعی از کسبه بازار تعمیرکاران خودروهای سنگین به صورت مسالمت‌آمیز نسبت به برخی تابلوهای ورود ممنوع کامیون‌ها اعتراض کردند که رسیدگی به این درخواست آغاز شده است».

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *