اعلام زمان حضوری شدن دانشگاه‌ها اعلام زمان حضوری شدن دانشگاه‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعلام زمان حضوری شدن دانشگاه‌ها

اعلام زمان حضوری شدن دانشگاه‌ها

فارس نوشت: وزیر علوم با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه دانشگاهی اساس کار ما در از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌هاست، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهر و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند.

کلاس‌های دانشگاه‌ها حضوری شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که با محوریت «تبیین سیاست‌های آموزش عالی در دوره جدید» به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، به خانواده‌هایی که عزیزانشان را به واسطه بیماری کرونا از دست داده‌اند تسلیت و به پرسنل خدوم حوزه سلامت خدا قوت و دست مریزاد گفت.

وی با اشاره به چالش‌های پیش رو در عرصه آموزش عالی و بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهرماه و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند. دانشگاه‌ها باید از این تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت کنند و نهایت تلاش خود را برای اجرای آن مبذول دارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سومین شب احیاء ماه رمضان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *