اعلان خطر وزیر بهداشت درباره شیوع افسردگی اعلان خطر وزیر بهداشت درباره شیوع افسردگی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعلان خطر وزیر بهداشت درباره شیوع افسردگی

اعلان خطر وزیر بهداشت درباره شیوع افسردگی

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای نظام سلامت در دوران بعد از انقلاب، در عین حال به مشکلات بهداشت روان اشاره کرد و گفت: این مشکلات در کشور به دلیل فضای ناشاد جامعه، بسیار زیاد است و انگار جریاناتی در کشور بیشتر به گریستن مردم تا شاد کردن آنها، دل بسته‌اند.

وزیر بهداشت: جریاناتی در کشور بیشتر به گریستن مردم تا شاد کردن آنها، دل بسته‌اند

سعید نمکی: 

* (وی بهداشت روان را یکی از معضلات کشور عنوان و خاطرنشان کرد): توفیق دارم که ۳۰ سال پیش، مراقبت های سلامت روان را در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور، ادغام کردیم. مشکلات بهداشت روان کشور به دلیل فضای ناشاد جامعه، بسیار زیاد است و متاسفانه همه کمک می کنند که فضای کشور، غمگین‌تر شود؛ در حالیکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند که فضای کشور را شاد و بانشاط کنید اما ما از آن سو، ضجه، گریه، اندوه و غصه، یاس و ناامیدی را تبلیغ می کنیم و انگار جریاناتی در کشور بیشتر به گریستن مردم تا شاد کردن آنها، دل بسته‌اند.

* بنده وزیر بهداشت همه مردم ایران اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کلیمی، زرتشتی، اصلاح طلب، اصولگرا، بدون خط سیاسی و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم. اخیرا هم یکی از دوستان با سیاست در یکی از استانهای کشور، در امری که کاملا در حوزه اختیارات وزیر و وزارت بهداشت است، مداخله کرد که صریحا موضع گرفتم، اجازه نمی‌دهم که یک رییس دانشگاه به دلیل مخالف بودن نماینده یک منطقه با دولت، به آن منطقه کمتر رسیدگی کند و در هر صورت، مردم نباید لگدمال سیاست‌زدگی‌ها شوند.

* سالمندان ایرانی با سالمندان سایر کشورها چه بسا متفاوت هستند؛ چون بسیاری جوانی نکرده، پیر شده‌اند؛ همانگونه که جوانان کشور به دلیل کلاس‌های بسیار مافیای آموزشی که در کشور شکل گرفته، کودکی نکرده، جوان و منزوی می‌شوند. سالمندان افسرده، پر هزینه هستند؛ چون سلامت خود را کنترل نمی‌کنند و در آینده با جمعیت سالمند روان نژندی و افسرده روبرو هستیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دفاع تمام‌قد ربیعی از عملکرد روحانی درباره کرونا

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *