افزایش تحرکات برای رد FATF در مجمع افزایش تحرکات برای رد FATF در مجمع | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افزایش تحرکات برای رد FATF در مجمع

افزایش تحرکات برای رد FATF در مجمع

در حالی که عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب و همچنین محمد مهاجری از فعالان سیاسی اصولگرا درباره احتمال رد لایحه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام و فشار از بیرون به این مجمع اظهارنظر کرده اند، امروز جمعی از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در تهران و شهر‌های مختلف کشور از امروز در مخالفت با تصویب لوایح FATF تحصن کردند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب و همچنین محمد مهاجری از فعالان سیاسی اصولگرا درباره احتمال رد لایحه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام و فشار از بیرون به این مجمع در توئیتر نوشتند:

محمد مهاجری:

فشار براعضای مجمع تشخیص زیادشده تا به آنها بقبولانند که تصویب FATF خیانت به کشور است و آن را رد کنند(که احتمال رد کردنش هم هست)

ترجمه اش این است که همه دولتهای دنیا که باFATF موافقند،خاک بر سرند و به مردم شان شان خیانت می کنند غیر از ما و آقای اون درکره شمالی. خنده دار نیست؟!

عباس عبدی:

مشکل رای دادن و رای ندادن به FATF نیست. مشکل این است که مخالفان آن می‌توانند موافقان را تهدید و یا متهم به خیانت کنند ولی موافقان علی‌رغم عقیده‌شان جرات ندارند که مخالفان را به خیانت به کشور متهم کنند و اگر چنین کردند به حسابشان رسیده خواهد شد. ابتدا این تبعیض را باید حل کرد.

افزایش فشارها به مجمع برای رد FATF

در همین رابطه گفتنی است دانشجویان، طلاب و مردم قم هم در هیمن راستا تحصن خود را در مدرسه فیضیه قم آغاز کرده‌اند.

افزایش فشارها به مجمع برای رد FATF

همچنین به گزارش خبرگزاری «فارس»؛ جمعی از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در تهران و شهرهای مختلف کشور از امروز در مخالفت با تصویب لوایح FATF تحصن می کنند.

حتما بخوانید:  خبر جدید درباره مذاکرات ایران و ۱+۴

برهمین اساس دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم تهران امروز ( چهارشنبه ۲۴ بهمن) بعد از نماز ظهر در مسجد امام خمینیِ بازار بزرگ تهران واقع در خیابان پانزده خرداد، شرق خیابان ناصرخسرو تحصن خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *