افزایش فزاینده نرخ دلار، سکه و طلا ادامه دارد افزایش فزاینده نرخ دلار، سکه و طلا ادامه دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افزایش فزاینده نرخ دلار، سکه و طلا ادامه دارد

افزایش فزاینده نرخ دلار، سکه و طلا ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: افزایش فزاینده نرخ دلار، سکه و طلا در بازار ادامه دارد، سکه نزدیک به ده میلیون تومان، دلار هم ۲۱هزارتومان.

در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۹۱۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه و دلار در بزاار امروز

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۹۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۷۵ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار تومان، یورو ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شده است.

حتما بخوانید:  مرادمند و یزدانی از حضور در فوتبال محروم شدند

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۱۷۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲ هزار تومانی نسبت به روزکاری قبل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت سکه و دلار در بزاار امروز

قیمت سکه و دلار در بزاار امروز

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *