الاهلی عربستان از پرسپولیس انتقام گرفت الاهلی عربستان از پرسپولیس انتقام گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / الاهلی عربستان از پرسپولیس انتقام گرفت

الاهلی عربستان از پرسپولیس انتقام گرفت

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم دبی به مصاف الاهلی عربستان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود الاهلی به پایان رسید. گل‌های تیم الاهلی توسط عمر السومه (۳۰ – از روی نقطه پنالتی و ۸۴) به ثمر رسید و تنها گل پرسپولیس را نیز شجاع خلیل‌زاده به ثمر رساند.

الاهلی در این بازی با ترکیب؛ محمد العویس، سعید المولد، محمد آل فتیل، سلمان الموشر، عمر السومه، نوح الموسی، پائولو دیاز، جانینی تاوارز(۸۳ عبداللله حسین)، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن غریب (۷۳تایسیر الجاسم) و آدریان سانتوس راهی میدان شده است. ترکیب پرسپولیس را نیز علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (۷۱ امید عالیشاه)، مهدی ترابی(۷۱ محمدامین اسدی)، بشار رسن(۶۱ سروش رفیعی)، سیامک نعمتی و علی علیپور تشکیل می‌دهند.

دقیقه ۶: همکاری خوب پرسپولیسی‌ها در جناح راست با نفوذ و ضربه بشار رسن همراه شد که دروازه‌بان و مدافع الاهلی شتابزده توپ را دور کردند.

دقیقه ۸: فرار تند و تیز ترابی از جناح راست تیمش و پاس زمینی و در عرض او نعمتی را صاحب موقعیت ایده‌آل گلزنی کرد، اما ضربه محکم او در جلوی دروازه الاهلی با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۳: ارسال ترابی از جناح راست با ضربه سر علیپور به صورت پاس برای نعمتی در محوطه ۱۸ قدم الاهلی فراهم شد که این بازیکن قدر این موقعیت عالی گلزنی را ندانست و سایه توپ را زد.

حتما بخوانید:  جدیدترین موضع‌گیری ترامپ درباره دیدار با روحانی

دقیقه ۱۵: شوت از راه دور سومه در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه ۱۶: این بار علیپور پاس عرضی خوبی را به داخل محوطه جریمه الاهلی ارسال کرد و مدافع این تیم توپ را از جلوی نعمتی دفع کرد که در این صحنه نزدیک بود دروازه العویس باز شود، اما او شتابزده توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۸:عبدالله غریب با عبور از سیدجلال حسینی با بیرانوند تک به تک شد که این دروازه‌بان وقتی نتواست توپ را دفع کند مجبور به خطای پنالتی شد.

دقیقه ۳۰:سومه ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۴۳: شوت از راه دور نوراللهی در حالت خطرناک از کنار دروازه الاهلی راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷:پاس در عمق ترابی علیپور را تقریبا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الاهلی قرار داد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد با عبدالغنی راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۹: داور اولین کارت زرد خود را به علیپور نشان داد.

دقیقه ۵۰: داور این بار به جانینی تاوارز کارت زرد داد.

دقیقه ۵۰: شوت محکم ترابی از جناح چپ پرسپولیس توسط مدافه الاهلی از روی خط دروازه دفع شد.

دقیقه ۵۲:بشار ضربه ایستگاهی را به حالت پاس به ترابی سپرد واین بازیکن با حضور در محوطه جریمه الاهلی با ضربه‌ای زمینی دروازه العویس را تهدید کرد اما حاضل این حمله فقط یک کرنربرای نماینده کشورمان بود.

دقیقه ۵۶: ضربه محکم و روپای سومه از پشت محوطه جریمه توسط بیرانوند به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۵۸:خلیل‌زاده از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۰: جانینی بعد از عبور از چند بازیکن پرسپولیس ضربه محکمی را به سمت دروازه بیرانوند نواخته کرد اما توپ در بین راه به شجاع برخورد کرد.

حتما بخوانید:  فرانسه ۴ - کرواسی ۱؛ تا دقیقه ۶۵

دقیقه ۶۲: فرار تند و تیز شیری و پاس در عرض او می‌رفت توسط علیپور به گل تبدیل شود اما این بازیکن قدر این پاس حوب را ندانست.

دقیقه ۷۸: نعمتی با یک شوت محکم و دقیق دروازه الاهلی را تهدید کرد و العویس با عکس‌العمل زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴: عمر السومه از روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای هالی دروازه بیرانوند را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۸۹: داور به عبدالله ترمین کارت زرد دیگری داد.

دقیقه ۳+۹۰: ارسال رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر خلیل‌زاده به گل تبدیل شد.

پرسپولیس با این شکست ۴ امتیازی ماند تا شرایط سختی برای صعود از گروه D مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشته باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *