ال‌کلاسیکو در بارسلونا تبدیل به ال‌کتک کاری شد ال‌کلاسیکو در بارسلونا تبدیل به ال‌کتک کاری شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ال‌کلاسیکو در بارسلونا تبدیل به ال‌کتک کاری شد

ال‌کلاسیکو در بارسلونا تبدیل به ال‌کتک کاری شد

ورزش سه: دیشب بعد از آنکه سوت پایان بازی ال‌کلاسیکو به صدا درآمد و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ با تساوی ۰-۰ به کار خود پایان دادند، خیابانهای بارسلونا شاهد تنش و درگیری بین هواداران دو تیم بود. به گزارش رسانه‌ها در اسپانیا چندین هوادار دو تیم در این درگیری‌ها مجروح شده و عده‌ای از آنها توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

درگیری در خیابان‌های بارسلونا بعد از ال‌کلاسیکو

بعد از بیرون آمدن هواداران از نوکمپ، بین گروهی از آنها که در حال اعتراض و تظاهرات بودند و پلیس درگیری‌هایی اتفاق افتاد. گفته می‌شود بیشتر هوادارانی که در اطراف ورزشگاه و دیگر خیابانهای بارسلونا توسط پلیس دستگیر شدند شعارهایی در حمایت از جنبش استقلال کاتالونیا سر می‌دادند.

درگیری در خیابان‌های بارسلونا بعد از ال‌کلاسیکو

منابع پلیس به رسانه‌ها اعلام کردند که دست‌کم ۹ نفر در این درگیری‌ها دستگیر شده‌اند که به سوی نیروهای پلیس اشیایی پرتاب می‌کردند.

درگیری در خیابان‌های بارسلونا بعد از ال‌کلاسیکو

دیدار دیشب طبق برنامه قرار بود روز ۲۶ اکتبر برگزار شود ولی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت به دلیل تظاهرات گسترده‌ای که متعاقب صدور احکام زندان برای چهره‌های شاخص جنبش استقلال کاتالونیا در این شهر اتفاق افتاده بود، ال‌کلاسیکو را نزدیک به دو ماه به تعویق بیندازد. در جریان بازی بازیکنان دو تیم شاهد اجرای کورئوگرافی‌هایی در حمایت از استقلال کاتالونیا بودند که توسط تماشاچیان حاضر در استادیوم انجام شد. نوکمپ دیشب سرشار از رنگهای زرد و سرخ بود که رنگهای جنبش استقلال‌خواهی کاتالونیا دانسته می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کلیپ انتخاباتیِ علی لاریجانی سوژه کاربران شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *