ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

 وبسایت نود: تیم های بارسلونا و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ تمام شد. بازی برگشت دو تیم سه هفته دیگر در برنابئو برگزار می شود.

تیم مهمان در همان نخستین حمله خود در دقیقه ۶ توانست به گل برسد تا نیوکمپ به سکوت فرو برود. بنزما توانست سانتر وینیسیوس را مهار کند و توپ را در دهانه دروازه به واسکز برساند تا این بازیکن تیمش را جلو بیندازد.

گل اول رئال مادرید به بارسلونا (واسکز)

ال کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

وینسیوس در دقیقه ۱۳ روی اشتباه بازیکن بارسا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و می توانست کروس را در موقعیت مناسبی قرار دارد اما تصمیم گرفت خودش به سمت دروازه حرکت کند و پیکه توانست توپ را دور کند.

جدی ترین موقعیت بارسا در دقیقه ۳۲ شکل گرفت که ضربه راکتیچ روی ضربه آزاد ارسالی مالکوم به تیر دروازه خورد. رئال بلافصله پس از این صحنه می توانست روی ضد حمله گل بزند اما سانتر وینسیوس از دهانه دروازه عبور کرد و بنزما نتوانست خودش را به آن برساند. مالکوم لحظاتی بعد دفاع رئال را بهم ریخت و سوارز را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد اما ناواس به خوبی ضربه این بازیکن را دور کرد.

حملات بارسا سرانجام نتیجه داد و این تیم توسط مالکوم به گل تساوی بخش رسید. ناواس به خوبی جلو آمد و توپ بلند ارسالی برای آلبا را دور کرد اما توپ در برگشت به سوارز رسید. واران ضربه سوارز را از روی خط برگشت داد اما مالکوم در برگشت توانست با یک ضربه خوب دروازه را باز کند.

حتما بخوانید:  واکنش به اصابت راکت در درگیری قره‌باغ به ایران

گل اول بارسلونا به رئال مادرید (مالکوم)

ال کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

هر دو تیم در دقیقه ۶۳ دست به دو تعویض زدند. مسی و ویدال برای بارسا و بیل و کاسمیرو برای رئال به زمین آمدند. در حالی که در نیمه دوم بازی با برتری بارسا دنبال می شد این رئال بود که در دقیقه ۸۱ صاحب یک فرصت خوب شد. تراشتگن توانست توپ بلند ارسالی پشت مدافعان را دور کند اما توپ به بنزما رسید. این بازیکن هم توپ را در حالی که تراشتگن هنوز به درون دروازه بازنگشته بود به بیل رساند اما سمدو با یک تکل مناسب موفق شد ضربه این بازیکن را دور کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *