امام‌جمعه اصفهان: گرانی‌ها تقصیر یک نفر نیست امام‌جمعه اصفهان: گرانی‌ها تقصیر یک نفر نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه اصفهان: گرانی‌ها تقصیر یک نفر نیست

امام‌جمعه اصفهان: گرانی‌ها تقصیر یک نفر نیست

ایرنا: امام جمعه اصفهان گفت: گرانی‌ها تقصیر یک یا ٢ نفر وزیر و وکیل نیست، نمی‌خواهم از شخص خاصی حمایت کنم، نه دشمن کسی هستم و یا پیمان با کسی نبستم، ولی باید منصف باشیم.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های اولین نمازجمعه اصفهان پس از یکسال از شیوع ویروس کرونا در مصلی بزرگ اصفهان افزود: در جنگ بطور معمول پول کم و نیاز به آن در تمام کشورهای دنیا بیشتر می شود و باید پول چاپ شود و چاره ای نیست.

وی اضافه کرد: پول وقتی پشتوانه نداشته باشد بی ارزش می شود ولی کاری نمی شود کرد باید حقوق ها پرداخت بشود.

امام جمعه اصفهان افزود: نگوییم پس پولی که می دزدند چی می شود زیرا اینها در مقابل نیاز حکومت و خرج دولت چیزی نیست هرچند که آن پولها هم پس گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش ارزش پول عراق در زمان جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان هزار دینار عراق ارزش یک دلار را داشت ولی به دلیل اینکه الان با آمریکا در جنگ نیستند قدری اوضاع آنها بهتر شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: اما ما الان هم در جنگ هستیم و نباید پول بدون پشتوانه چاپ کنیم و ارزشش پایین بیاید اما وقتی ضرورت شد چاره ای نیست و ضرورت همه حرامها را حلال می کند.

وی با بیان اینکه باید به جای فحش دادن و بد گفتن باید قدری رشد کرد، گفت: آدم جنگی باید بفهمد در جنگ حلوا تقسیم نمی کنند و فرد انقلابی باید سختی بکشد.

حتما بخوانید:  دلیل اعزام بمب‌افکن‌های بی-۵۲ آمریکا به خاورمیانه

امام جمعه اصفهان: گرانی‌ها تقصیر فرد خاصی نیست

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: به دستور قرآن نباید زیر بار کفار برویم و طبق دستور ابا عبدالله الحسین (ع) باید مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت بدانیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری با تقدیر از حضور خودرویی مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن و اظهار ارادت به انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب گفت: در استان اشتباهاتی از سوی جمعی رخ داد که جمع دشمن نبودند و دوست بودند و مقابله کردن و جلسه گذاشتن برای آنها هم اشتباه است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با برشمردن اقدامات پلیدانه دشمن در ۴٢ سال عمر انقلاب اسلامی افزود: ایستادگی مردم در مقابل دشمن با اطاعت از رهبر معظم انقلاب باعث شده که دشمن هیچ گاه به فکر جنگ فیزیکی با ایران نباشد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: الان هم وزیر امور خارجه رییس جمهوری امریکا تهدید می کند که همه کارها روی میز است که مجبورند همانند قبلی ها بردارند و با خودشان ببرند.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی و دشمنی آمریکا برای ایران تبدیل به فرصت شد ، گفت: در راستای تحریم ها به پیشرفتهای بسیاری دست یافتیم.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد : البته اگر دشمنی های دشمن نبود و بی تدبیری هایی صورت نمی گرفت بسیار می توانستیم پیشرفت کنیم و در مجموع از هیچ کاری تاکنون عقب نیفتاده ایم.

وی با طرح این سوال که آیا بایدن بهتر از ترامپ است گفت: نه بدانید جنایتکاران پشت پرده هستند آن مرام آمریکایی ها و صهیونیسمی است که پشت آنها هستند و هیچ وقت با ما خوب نخواهند شد و حاضر نیستند یک قدم برای انرژی هسته ای بردارند.

حتما بخوانید:  سریال استرا؛ این داستان: چک را تحویل گرفت

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: آنها دست از تحریمها بر نمی دارند ولی ما مایوسشان و مجبورشان می کنیم که با ما بسازند وگرنه با همین ایستادگی تمام کشورها را علیه آنها بر می انگیزیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *