امام‌جمعه کرج: برخی افراد علیه رهبری ائتلاف کردند امام‌جمعه کرج: برخی افراد علیه رهبری ائتلاف کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه کرج: برخی افراد علیه رهبری ائتلاف کردند

امام‌جمعه کرج: برخی افراد علیه رهبری ائتلاف کردند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرج، گفت: آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود.

حجت الاسلام حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با سابقه فساد ستیزی در قوه قضاییه در دولت با فساد مبارزه کنند و اگر جلوی فساد گرفته شود مفسد به وجود نمی آید.

امام جمعه کرج: برخی هنرمندان علیه رهبری ائتلاف کردند

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اقدامات قوه قضاییه سبب زنده شدن امید مردم شد ، ادامه داد: نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق مردم، تحقق عدالت و مبارزه با جرائم سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار تعیین کننده است‌.

وی با بیان اشاره دشمنی‌های مداوم آمریکا بر علیه ملت ایران، اظهار داشت: خط نفوذ در داخل کشور تلاش می‌کند بر تن گرگ لباس میش بپوشانند و چهره جنایتکار این کشور را بزک کرده و پای بیگانه را به کشور باز کنند.

وی گفت: تمام مردم جهان به شناختی از آمریکا رسیده اند که هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا می کشند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جنگ و ترور و انفجار و تجزیه طلبی توسط آمریکا از ایران برای ضربه زدن به انقلاب شروع شد ، تصریح کرد: نظام اسلامی توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و قدرت بازدارندگی را بالا ببرد و از جنگ و خون ریزی جلوگیری کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا در دوره های مختلف قصد داشت ایران را از نظر سیاسی منزوی کند ، ادامه داد: در این مدت به خاطر وادادگی‌ها و تهدیدها برخی از مسئولان به فرصت تبدیل نشد.

حتما بخوانید:  استوری کنایه‌آمیز شیث برای علی کریمی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش ایران برای خنثی سازی تحریمها و کارشکنی‌ها ، گفت: رهبری معظم انقلاب دستورالعمل اقتصادی مقاومتی را برای مقابله با دشمنی آمریکا صادر کردند.

امام جمعه کرج ، گفت : آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه تغییر قانون اساسی و ایجاد فشار بر ملت ایران، تضعیف سپاه و نقش ولایت فقیه و تغییر قانون اساسی در دستور کار قرار گرفت ، تصریح کرد: با این اهداف دشمنان به دنبال برهم زدن رابطه بین مردم و نظام هستند و فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن در داخل و خارج به واسطه ماهواره‌ها و رسانه‌های از جمله این اقدامات است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *