امید به رای‌ا‌ولی‌ها برای جذابیت انتخابات امید به رای‌ا‌ولی‌ها برای جذابیت انتخابات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امید به رای‌ا‌ولی‌ها برای جذابیت انتخابات

امید به رای‌ا‌ولی‌ها برای جذابیت انتخابات

ایسنا: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای اولی داریم.

یک میلیون و ۳۰۰هزار رأی اولی در انتخابات ۱۴۰۰

سیداسماعیل موسوی:

* انتظار داریم با حضور و مشارکت جدی رای اولی‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جذاب شود به ویژه که جوانان نخستین بار می‌خواهند رای بدهند و شوق و ذوق دارند.

* ۱۰ هزار شعبه به تعداد شعب قبلی افزوده شده است که ما هم تصمیم به این کار داشتیم و هم از سوی ستاد ملی مکلف شدیم که شعبه‌ها را به گونه‌ای افزایش دهیم که مردم بدون دغدغه و بدون اینکه با صف مواجه شوند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

*لذا بیش از ۱۰ هزار شعبه به تعداد شعب اضافه کردیم (اکنون تعداد شعب بیش از ۷۰ هزار شعبه است) و نسبت به دوره‌های پیشین تعداد شعب بسیار مناسب و عدد بالایی است و طبق برآوردهای دوره‌های قبل هرجا شعبه‌ای بیش از هزار برگه رای داشت آن شعبه را دو قسمت و یک شعبه جدیدی را در کنارش ایجاد کردیم.

* انتظار ما این است که اگر مردم از نخستین ساعات اخذ رای به شعب و پای صندوق‌های رای مراجعه کنند و رای بدهند، بعد از ظهر و سر شب با صف مواجه نخواهیم شد.

* خوشبختانه تعرفه نیز به اندازه کافی چاپ شده و صندوق‌های اخذ رای نیز آماده شده است که هم به شیوه دستی و هم به شیوه الکترونیک که ویژه شوراهای شهر خواهد بود و سایر اقلام نیز آماده است و بموقع به شهرها منتقل خواهد شد تا در روز اخذ رای مورد استفاده قرار گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *