امیراحمدی: ایران و آمریکا ۳ ماه دیگر گفتگو می‌کنند امیراحمدی: ایران و آمریکا ۳ ماه دیگر گفتگو می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امیراحمدی: ایران و آمریکا ۳ ماه دیگر گفتگو می‌کنند

امیراحمدی: ایران و آمریکا ۳ ماه دیگر گفتگو می‌کنند

فرارو: هوشنگ امیر احمدی، استاد دانشگاه راتگرز، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک، مدعی انجام گفتگو‌ها بین ایران و آمریکا در ماه‌های آینده شده است.

امیر احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده نزدیک بین ایران و آمریکا مذاکرات اتفاق خواهد افتاد، گفت: “به این زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: راهی که دو طرف در پیش گرفته‌اند، مذاکرات را دشوار ساخته است. اما ممکن است در ۳ تا ۶ ماه آینده (بین دو طرف) گفتگو‌هایی انجام شود.

ادعای امیراحمدی: ایران و آمریکا ۳ ماه دیگر گفتگو می‌کنند

او اظهار کرد: وضعیت کنونی، اندکی دشوار است. دو طرف، درگیر لفاظی شدید علیه یکدیگر شده‌اند”. به گفته امیر احمدی، مقامات ایران موضعی گرفته‌اند که توجیه انجام مذاکرات بر سر توافق هسته‌ای را سخت می‌کند.

 استاد دانشگاه راتگرز ادامه داد: آن‌ها در حال حاضر درباره مسائلی، از جمله یمن، و احتمالا بزودی درباره سوریه، گفتگو می‌کنند. بنابراین، به جای توافق هسته‌ای، آن‌ها به احتمال زیاد درباره سایر مسائل، بخصوص مسائل منطقه‌ای، گفتگو خواهند کرد.

انتظار می‌رود که این گفتگو‌ها زودتر از گفتگو‌های هسته‌ای انجام شود. امیر احمدی عنوان کرد: ” رئیس‌جمهور ترامپ، خواستار مذاکرات جامع شده و همه چیز را روی میز قرار داده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آقا وریا، بگویید که این اکانت شما نیست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *