انتصاب مدیران در دولت رئیسی با نرخ شاه‌عباسی! انتصاب مدیران در دولت رئیسی با نرخ شاه‌عباسی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتصاب مدیران در دولت رئیسی با نرخ شاه‌عباسی!

انتصاب مدیران در دولت رئیسی با نرخ شاه‌عباسی!

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران دولت رئیسی «دوست‌سالاری»، جایگزین شایسته‌سالاری شده است از شیوه انتصابات مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف در دولت جدید گلایه کرده.

انتصاب مدیران در دولت رئیسی با نرخ شاه‌عباسی!

این روزنامه نوشت:

* فامیل‌سالاری که پیوست غیرقابل انفصال آن «دوست‌سالاری» است نیز این روزها شایسته‌سالاری را کنار زده و در انتصابات مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی نرخ شاه‌عباسی شده است.

* شایسته‌سالاری یعنی اگر در فلان وزارتخانه فردی کاردان و باتجربه و امین، گوشه‌ای از کار را در دست دارد، او را به دلیل «از ما» نبودن کنار نگذاریم و فرد دیگری که شایستگی‌های او را ندارد به جای او منصوب نکنیم.

* این اصل، این روزها رعایت نمی‌شود بطوری که توصیه‌ها جای امضاهای طلائی را گرفته‌اند و حتی اعتراض خودی‌هایشان را نیز برانگیخته‌اند.

* قانون‌گریزی در شرایط امروز کشور بقدری رایج است که هیچکس نمی‌تواند منکر آن شود. در همین یکسال و نیم اخیر که دوران به دست گرفتن قدرت توسط جریانی است که خود را انقلابی، جهادی و مردمی می‌نامد، موارد متعددی از قانون‌گریزی صورت گرفته که حتی مورد اعتراض افراد زیادی از بدنه همین جریان نیز بوده و هست ولی نه اعتنائی به این اعتراض‌ها شده و نه حتی پاسخی به آنها داده شده. وقتی خشت اول را کج گذاشته‌اید چگونه می‌خواهید این بنا تا ثریا کج نرود؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آغاز محدودیت ترافیکی پنجشنبه‌های تهران از امروز

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *