انفجار بمب نقل و انتقالاتی در مادرید انفجار بمب نقل و انتقالاتی در مادرید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انفجار بمب نقل و انتقالاتی در مادرید

انفجار بمب نقل و انتقالاتی در مادرید

خبرورزشی: نشریه «بیلد» آلمان در خبری اختصاصی مدعی شد؛ باشگاه رئال مادرید با کیلیان امباپه به توافق رسید و این مهاجم فرانسوی تابستان پیش‌ رو به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن جدا و به کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد. طبق این گزارش؛ امباپه ۲۳ ساله به ازای هر فصل در رئال مادرید ۵۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن امباپه به پی‌اس‌جی داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به پاریسی‌ها دادند، حالا به طور قانونی با این ستاره فرانسوی وارد مذاکره شدند.

انفجار بمب نقل و انتقالاتی در مادرید

اخیراً پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه خبر داده بود؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین تلاش خود پیشنهادی دو ساله به امباپه داده و در تلاش است تا با تمدید قرارداد این بازیکن مانع پیوستن او به رئال مادرید شود که به نظر می‌رسد در این راه شکست خورده‌ است.

امباپه در پنج فصل اخیر در ۱۵۵ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و ۱۳۰ گل هم به ثمر رسانده است. او در فصل جاری آمار ۱۹ گل‌زده و ۱۶ پاس‌گل را در ۲۸ بازی برای PSG از خود برجای گذاشته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بیژن مرتضوی به کرونا مبتلا شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *