اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی

اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی

ایسنا: در ادامه رقابت‌های کاراته بازهای‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، طراوت خاکسار در مبارزه فینال به مصاف “ون تی‌زویون”‌ از چین‌تایپه رفت که با قبول شکست ۴ بر ۰ مقابل این کاراته‌کا به مدال نقره وزن ۵۵- کیلوگرم این رقابت‌ها بسنده کرد.

او پیش از این در نخستین گام “لیفا خایدری” از افغانستان را ۹ بر صفر شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف “آگونگ سانی” از کشور میزبان رفت که یک بر یک به تساوی رسید، اما با رای داوران پیروز تاتامی معرفی شد تا به نیمه‌نهایی این وزن برسد.

اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی

خاکسار در مرحله نیمه‌نهایی “دینگ جیامه” کاراته‌کای کشور چین را پیش رو داشت که پنج بر یک او را شکست داد تا با کسب سومین پیروزی به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

این اولین نقره کاراته ایران در بازهای آسیایی است.

روز گذشته سجاد گنج زاده به مدال طلا رسید و حمیده عباسعلی برنز گرفت.

در ادامه مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی، امیر مهدی‌زاده دومین کاراته‌کای ایران در رقابت‌های امروز(یکشنبه) بود که با شکست در مسابقه فینال، به مدال نقره وزن ۶۰- کیلوگرم رسید تا دومین نقره تیم ملی کاراته ایران در این رقابت‌ها را ثبت کند.

مهدی‌زاده در مبارزه فینال “آروسید ریفکی” از کشور میزبان(اندونزی) را در پیش داشت که ۹ بر ۷ نتیجه را واگذار کرده و به مدال نقره رسید.

اولین نقره کاراته در بازی‌های آسیایی

او در مرحله یک‌هشتم به مصاف “ماکالای جایسون رامیل” از فیلیپین رفت که با حساب ۶ بر ۰ حریفش را شکست داد. مهدی‌زاده در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف “انگوین وان هال” از ویتنام می‌رفت که به دلیل عدم حضور این کاراته‌کا، بدون مبارزه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. کاراته‌کا وزن ۶۰- کیلوگرم ایران در مبارزه نیمه‌نهایی “سایمادوف صدرالدین” از ازبکستان را ۷ بر ۶ مغلوب کرد تا فینالیست شود.

حتما بخوانید:  هادی چوپان در بین چهارنفر برتر مسترالمپیا

مهدی‌زاده در دوره گذشته بازی های آسیایی (اینچئون – ۲۰۱۴) به مدال طلا رسیده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *