اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند

اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند

جماران: عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده مردم تهران در مجلس در مورد ادعای دو نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر دو تابعیتی بودن یک مقام بالاتر از وزیر که به رئیس جمهور منتسب شده است اظهارنظر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی در مورد ادعای دو نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر دو تابعیتی بودن یک مقام بالاتر از وزیر که به رئیس جمهور منتسب شده، اظهار داشت: مدتی است با بد اخلاقی و بی اخلاقی مواجه هستیم. مثل همان چیزی که آقای ذوالنور گفته بود ۲۵۰۰ نفر در جریان برجام گرین کارت گرفته اند و هیچ مدرکی هم ارائه نشد. می خواهند حاشیه درست کنند و متن که اصل انقلاب، تثبیت و تحکیم انقلاب و رعایت قانون است را به حاشیه ببرند.

اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه می خواهند با برچسب افراد را از میدان به در کنند، اظهار داشت: این بد اخلاقی و بی اخلاقی که ما با آن مواجه هستیم از ناحیه هرکس باشد برای جامعه مضرّ است.

من به عنوان یک طلبه این بی اخلاقی را تخطئه می کنم و کار بسیار ناپسند و ناصحیحی می دانم. رسول مکرم اسلام (ص) فرمود «من صدق نجی و من کذب فقد هلک.» هرکس حرف راست می زند اهل نجات است و هرکس دروغ می گوید یقینا اهل فلاکت خواهد بود.

وی افزود: فعلا دعوایی درست شده و در این دعوا جوّ آلوده می شود که برای همه زیان آور خواهد بود. ولی در مثل می گویند «دروغی بگویید که بگیرد.» به نظر من یقینا این دروغ ها نمی گیرد و باید با بی اعتنایی بزرگوارانه از کنار آنها گذشت. «وَإِذَا مَرُّواْ بِاللَّغْوِ مَرُّواْ کِرَاماً».

حتما بخوانید:  آلمان هم از ادامه برجام ناامید شد

میرزایی نیکو: طرح ادعای دوتابعیتی بودن روحانی، فرار رو به جلو است

قاسم میرزایی‌نیکو درباره ادعاهای اخیر دو نماینده مجلس گفت: عده ای که در مجلس همواره اعلام می کنند فلان تعداد در دولت دوتابعیتی هستند، اسامی را اعلام کنند. آنها بایداسامی را در ضمیمه تحقیق و تفحص یا گزارش عملکرد خود ارائه دهند و اگر آن اسامی را در اختیار ندارند، دلیل بیاورند که چرا چنین حرف هایی را مطرح می کنند.

اکرمی: یقینا دروغ دوتابعیتی بودن روحانی نمی‌گیرد، میرزایی‌نیکو: آقایان فرار رو به جلو می‌کنند

وی درباره ادعای مطرح شده اخیر گفت: چطور شورای نگهبانی که تنها چند نفر را برای کاندیداتوری در انتخابات تایید می کند، چنین ملاحظاتی ندارد؟ به نظر می رسد که عده ای تلاش می کنند با طرح چنین مباحثی فرار به جلو کرده و جو را متشنج کنند.

حرف زدن ساده است، اما مجموعه افرادی که به عنوان رسانه خدمت می کنند و نقش ویژه دارند، باید از این افراد بخواهند که دلیل، مدرک و مستندات خود را ارائه دهند. من فکر نمی کنم که بتوان به حرف های آنها استناد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: عده ای از همان روز اول که دولت رای اعتماد گرفت و مراسم تنفیذ و تحلیفش انجام شد، مبارزات انتخاباتی خود را کنار نگذاشته و ادامه دادند.

به نظر می رسد که این قبیل مسائل هم در راستای همان فعالیت هاست. بی تردید مسائل و مشکلات کشور با چنین رفتارهایی حل نخواهند شد. بنابراین شاید این قبیل تحرکات پیش درآمدی برای تحت‌الشعاع قرار دادن جلسه فردا باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *