ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند

ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند

خبرگزاری ایرنا: کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با میزان دمای ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند

حسین سلطانی، روز شنبه افزود: دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۹ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان دما به غیر از شهرستان طارم در مابقی شهرستان های استان زنجان زیر صفر بود.

کارشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف در زنجان از بعدازظهر چهارشنبه سوم دی ماه جاری، آغاز شد و تا روز جمعه این شرایط آب و هوایی (برف و کولاک) بر زنجان حاکم بود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی فردا نیز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و بعد از ظهر در شمال خلیج فارس، شمال بوشهر و مناطقی از خوزستان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند

دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و جنوب اصفهان، غرب کرمان و یزد ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه شنبه تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.از روز یکشنبه تا اواخر هفته پایداری هوا در شهر‌های صنعتی سبب افزایش آلاینده‌های صنعتی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

طی امروز و فردا در نوار غربی و سواحل شمالی کشور و از بعد ازظهر یکشنبه تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور افزایش تدریجی دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید:  علی کریمی با «خیبر» به فوتبال برگشت

آسمان تهران امروز صاف و در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *