این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

گجت نیوز: همه ثروتمندان ترجیح می‌دهند هواپیمای شخصی خود را داشته باشند تا به راحتی سفر کنند. در ادامه می‌توانید جت خصوصی لاکچری آقای ایلان ماسک را ببینید.

اگر شما هم ثروتمند بودید و مدام از این شهر به آن شهر یا از کشوری به کشور دیگر در حرکت بودید، مطمئنا به این فکر می‌افتادید که همچون سایر ثروتمندان جهان یک وسیله نقلیه خصوصی همچون هواپیما یا جت شخصی داشته باشید.

اکثر افرادی که ثروتمند هستند یا مدیر کمپانی‌های بزرگ و شرکا و مالکان آنها تمایل دارند برای صرفه‌جویی در وقت و آرامش خاطر و ایمنی بیشتر با هواپیمای شخصی خود سفر کنند. مسلما این هواپیماهای شخصی نیز به میزان هزینه‌ای که برای آن می‌کنید، متفاوت است.

جت خصوصی لاکچری آقای ایلان ماسکاین شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

یکی از بهترین نمونه‌هایی که می‌توان مثال زد، جت خصوصی ایلان ماسک، مدیر اسپیس ایکس و تسلا است. این کارآفرین و میلیاردر خودساخته هواپیماهای متعددی دارد که شمار آنها از دست ما خارج است، اما جت شخصی گلف استریم G650 ER از بهترین آنهاست. این جت لاکچری از جمله تولیدات بی‌نظیر جهان است.

جت شخصی ماسک در سال ۲۰۱۶ پا به عرصه وجود گذاشت و تحت تملک وی قرار گرفت. یکی از سریع‌ترین پروازهای جهان را به لحاظ اجرایی دارد و طراحی و خلاقیت آن حرف اول را در میان تولیدات دیگر می‌زند. کابین این جت ۱۴ متر است و به راحتی ظرفیت جای دادن ۱۳ سرنشین را دارد.

این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

بخش‌های مختلف کابین آن شامل بخش کاری، غذاخوری، سرگرمی و استراحت می‌شود و یکی از مزایای این جت برخورداری از ۱۶ پنجره پانوراما است و جزو بزرگترین پنجره‌ها بین جت‌های رقیب است. در قسمت نشیمن این جت شاهد چهار صندلی هستیم و در کنار هر صندلی پنجره اختصاصی آن صندلی وجود دارد.

حتما بخوانید:  ترامپ مصوبه کنگره درباره ایران را وتو کرد

از دیگر مزایای پنجره‌های این جت تغییر رنگ آن به مات با فشردن تنها یک دکمه است. از طرف دیگر می‌توان از قسمت غذاخوری به عنوان میز کنفرانس و برگزاری جلسات استفاده کرد. در نهایت به قسمت انتهایی جت می‌رسیم که می‌تواند پنج مسافر اضافی را در خود جای دهد.

این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

از جمله امکانات و آپشن‌های این جت می‌توان به اتصال وای فای در حین پرواز، نمایشگر ۱۲ اینچی برای هر صندلی به همراه پریز برق، یک نمایشگر ۳۲ اینچی و دو نمایشگر ۱۶ اینچی اشاره کرد و هر کدام از این نمایشگرها در گوشه‌ای از کابین جاسازی شده‌اند.

این شما و این جت خصوصی آقای ایلان ماسک

طبیعتا صندلی‌ها باید آپشن‌های بیشتری داشته باشند و یکی از این امکانات باز شدن صندلی‌ها و تبدیل شدن آن به مکانی برای استراحت است. همچنین درون کابین دو حمام با سینک‌های گرانیتی تعبیه شده و آشپزخانه آن زینت‌بخش تمام کابین گردیده است. از دیگر ویژگی‌های گلف استریم G650ER عدم توانایی در پرواز بیش از ۱۵ هزار متر است و این باعث می‌شود تا مسافران تنفس راحتی داشته باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *