بازار داغ خرید و فروش کارت‌ سوخت بازار داغ خرید و فروش کارت‌ سوخت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازار داغ خرید و فروش کارت‌ سوخت

بازار داغ خرید و فروش کارت‌ سوخت

خبرگزاری مهر: تشدید جریان قاچاق سوخت به خارج از کشور موجب شده کارت سوخت خودروهای سواری ٨٠ هزار تومان،موتور سیکلت ۵٠ هزار تومان و خودروهای گازوئیلی یک میلیون تومان خرید و فروش شود.

تب قاچاق تُند شد/ بازار داغ خرید و فروش کارت‌ سوخت

بازار قاچاق سوخت علیرغم اقدامات تعزیری دستگاههای نظارتی چنان داغ شده که خرید و فروش کارت سوخت انواع خودرو و موتور سیکلت رونق گرفته است و در بسیاری از جایگاههای سوخت پایتخت، مالکان خودرو در قبال دریافت وجه، کارت سوخت خودروی خود را به کارمندان جایگاهها می فروشند و سپس با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ ، مفقودی کارت خود را اعلام کرده و برای دریافت کارت جدید اقدام می کنند.

تا طی شدن مراتب اداری سوزانده شدن کارت سوخت و صدور کارت سوخت جدید، کارت های فروخته شده به شهرهای مرزی منتقل می شود و قاچاقچیان در شهرهای مرزی با استفاده از این کارتها، اقدام به سوخت گیری و قاچاق آن به خارج از کشور می کنند.

گزارش میدانی از پمپ بنزین های سطح شهر تهران و برخی استان های شمالی کشور حکایت از آن دارد که کارت های سوخت بنزین به قیمت حدود ۸۰ هزار تومان و کارت سوخت موتور سیکلت حدود ۵٠ هزار تومان خرید و فروش می شود.

وجود کارت های مهاجر شاید اکنون خبر جدیدی نباشد، اما استفاده از کارت مهاجر رمزدار و حتی سوخته، آن هم در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان که انتظار می رود طرح «کدینگ» که سوختگیری در استان را با محدودیت رو به رو می کند، مورد استفاده باشد، مطلب قابل توجهی است که تامل و پیگیری بیشتری را از نهادهای ذی ربط می طلبد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  در میان اخبار کرونا، دلار و طلا دست‌نیافتنی شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *