بازگشت گلدکوئیست در پوشش نام جدید بازگشت گلدکوئیست در پوشش نام جدید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازگشت گلدکوئیست در پوشش نام جدید

بازگشت گلدکوئیست در پوشش نام جدید

باشگاه خبرنگاران: معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ جوان که در شرکت هرمی موسوم به کیونت فعالیت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: دهم دی ماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی به همراه داشتن پرونده‌ای از دادسرای ناحیه ۳۱ تهران به کارآگاهان اعلام کرد، پسرم ۴۰ روز پیش برای استخدام و مشغول به کار شدن در یک شرکت کاریابی به تهران آمده و پس از مراجعت به تهران در تماسی تلفنی عنوان داشته، برای رهن خانه نیاز به ۱۱۲ میلیون تومان پول دارد که این مبلغ را برای فرزندم تهیه و به وی پرداخت کردم تا اینکه ارتباطش با خانواده قطع شد و گاهاً به صورت تلفنی ارتباط داشت.

وی بیان کرد: با ارجاع پرونده به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی، دریافتند که فرزند شاکی گرفتار شرکت‌های هرمی شده و متعاقب آن مخفیگاه آن‌ها در محدوده شرق تهران شناسایی شد.

معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با هماهنگی‌های قضائی سیزدهم دی ماه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی ۱۸ جوان را که به عضویت شرکت هرمی کیونت در آمده بودند دستگیر کنند، گفت: در بین افراد دستگیر شده، فرزند شاکی نیز شناسایی شد.

این مقام انتظامی در خصوص فعالیت شرکت موسوم به کیونت تصریح کرد: شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوئیست است که با تغییر عنوان و رویه این بار تحت عنوان استخدام در شرکت‌های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای عمدتا جوان می‌کند.

حتما بخوانید:  کنایه «نون خ» به حق انتخاب؛ دوغ یا دوغ؟ دوغ

وی توضیح داد: اعضای فعال در این شرکت به بهانه عدم امکان استخدام، اعضای جدید شرکت را به فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه‌ای تشویق کرده و طی چندین جلسه آموزشی مبالغی را دریافت می‌کنند و پس از دریافت این مبالغ آن‌ها را به بهانه دریافت سود مجبور به عضوگیری از میان دوستان، بستگان و یا سایر اعضای خانواده می‌کنند تا زمینه ادامه فعالیت خود را فراهم کنند.

سرهنگ تقی پور اضافه کرد: کلیه افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *