بازیگر تیزر معروف تلویزیونی راهی بیمارستان شد بازیگر تیزر معروف تلویزیونی راهی بیمارستان شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازیگر تیزر معروف تلویزیونی راهی بیمارستان شد

بازیگر تیزر معروف تلویزیونی راهی بیمارستان شد

خبرگزاری صبا: رضا عظیمی بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر بیماری کلیوی در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفت.

رضا عظیمی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان بستری است.

بازیگر تیزر معروف تلویزیونی راهی بیمارستان شد

افشار همسر رضا عظیمی درباره آخرین وضعیت این هنرمند گفت: رضا عظیمی حدود ۴۰ روز پیش پا درد شدید و غلظت خون شدیدی داشت که با مراجعه به پزشک تشخیص داده شد تا در آی سی یو تحت درمان باشد.

او افزود: بعد از ده روز و انتقال او به بخش با توجه به اینکه رسیدگی مناسبی در بیمارستان محل بستری انجام نمی شد با رضایت خودش به خانه برگشتیم.

افشار اظهار کرد: بعد از یک هفته که به خانه برگشتیم حال جسمی اش هر روز بدتر می شد و چون ما در شهر جدید هشتگرد ساکن هستیم برای ادامه روند رسیدگی و درمان به تهران آمدیم.

همسر این هنرمند بیان کرد: تا زمانی که بستری انجام شد جانمان به لبمان رسید و بسیار اذیت شدیم و متاسفانه امکان تفکیک وجود ندارد دقیق بیماری او وجود ندارد کلیه، معده و کبدش درگیر است و به طور کل شرایط مساعدی ندارد.

او اعلام کرد: ما شنبه شب هفته گذشته ۱۶ بهمن ماه رضا عظیمی را در بیمارستان بستری کردیم و اکنون با دارو در حال تنظیم آنزیم ها و هموگلوبین های خون او هستند. پزشکان سعی می کنند تا عفونت را از بدن او بیرون بکشند زیرا تا عفونت های بدنش خارج نشود، نمی توانند سنگ کلیه اش را خارج کنند.

همسر رضا عظیمی خاطرنشان کرد: جراحی اول رضا عظیمی روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه روی کلیه اش انجام شد که متاسفانه خیلی موفقیت آمیز نبود و روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه جراحی دیگری روی او انجام شده است.

حتما بخوانید:  تشریفاتی برای پرواز محمد

افشار عنوان کرد: قرار بود تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ام آر آی کبدش انجام شود که چون به دلیل اضافه وزن او ام آر آی به شنبه موکول شد.

همسر این هنرمند گفت: با وجود اینکه مدت زمان زیادی از بیماری او می گذرد اما متاسفانه هنوز در ابتدای روند درمان او هستیم و تنها می توانم بگویم با تمام مشکلات و با این روند کند درمان زنده بودنش معجزه خداوند است چون ضعف عمومی شدیدی داشت و با شرایط خیلی بد او را به بیمارستان منتقل کردیم.

افشار در پایان اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که رضا عظیمی تا این مرحله دوام آورده است و امیدوارم که خداوند از این به بعد نیز مواظب و نگهدار او باشد و از مردم می خواهم تا برای بهتر شدن حال او دعا کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *