بایرن، هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت بایرن، هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بایرن، هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت

بایرن، هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت

 خبرگزاری تسنیم: پرونده بوندس‌لیگا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ امروز (شنبه) با قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ بسته شد. شاگردان نیکو کواچ که برای تثبیت هفتمین قهرمانی متوالی‌شان تنها به یک امتیاز نیاز داشتند، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا میهمان‌شان اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه ۵ بر یک شکست دادند و به این ترتیب برای بیست‌و‌نهمین بار قهرمان بوندس‌لیگا شدند.

در این دیدار کینگسلی کومان در دقیقه ۴ بایرن مونیخ را پیش انداخت. پس از او سباستین هالر در دقیقه ۵۰ کار را برای اینتراختی که هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بود، به تساوی کشاند اما این نتیجه ۳ دقیقه دوام داشت چرا که داوید آلابا دوباره باواریایی‌ها را جلو انداخت.

تنها ۵ دقیقه رناتو سانچس یکی از بازیکنان تعویضی بایرن مونیخ سومین گل این تیم را زد تا خاطر باواریایی‌ها از بابت کسب پیروزی و قهرمانی آسوده‌تر شود. در نهایت هم فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ آخرین بازی خود را برای قهرمان آلمان انجام داد، در دقیقه ۷۲ روی یک حرکت انفرادی زیبا و با یک ضربه چیپ چهارمین گل تیم تحت هدایت نیکو کواچ را زد.

بایرن، هفتمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت

این داستان برای آرین روبن دیگر ستاره بایرن مونیخ که آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌داد هم تکرار شد و او در دقیقه ۷۹ پنجمین گل را برای غول‌‌های مونیخ زد تا زوج به یاد ماندنی روبن – ریبری وداعی با شکوه را با بایرن تجربه کنند. رافینیا هم دیگر بازیکنی بود که در این بازی با بایرن مونیخ خداحافظی کرد اما او برخلاف ریبری و روبن فرصت رفتن به میدان را به دست نیاورد.

حتما بخوانید:  «اتلتیکو مادرید» قهرمان لالیگا شد

در دیگر بازی مهم امروز بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول در خانه بوروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد اما این پیروزی با توجه به برد قاطع بایرن مونیخ فایده‌ای به حال مردان لوسین فاوره نداشت و آنها با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل را به پایان رساندند.

جیدون سانچو در دقیقه ۴۵ و مارکو رویس در دقیقه ۵۴ گل‌های دورتموند را در این بازی به ثمر رساندند.

نتایج کامل دیدارهای هفته پایانی بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

بایرن مونیخ ۵ – اینتراخت فرانکفورت یکبوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر – بوروسیا دورتموند ۲فورتونا دوسلدورف ۲ – هانوفر یکفرایبورگ ۵ – نورنبرگ یکهرتابرلین یک – بایرلورکوزن ۵ماینتس ۴ – هوفنهایم ۲شالکه صفر – اشتوتگارت صفروردبرمن ۲ – لایپزیگ صفرولفسبورگ ۸ – آگسبورگ یک

با این نتایج فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوندس‌لیگا در حالی به پایان رسید که تیم‌های بایرن مونیخ (قهرمان با ۷۸ امتیاز)، بوروسیا دورتموند (نایب قهرمان با ۷۶ امتیاز)، لایپزیگ (سوم با ۶۶ امتیاز) و بایر لورکوزن (چهارم با ۵۸ امتیاز) سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفتند. تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ (پنجم با ۵۵ امتیاز) و ولفسبورگ (ششم با ۵۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مونشن‌گلادباخ) راهی لیگ اروپا شدند.

اینتراخت هم با وجود شکست در رده هفتم قرار گرفت تا با توجه به حضور بایرن مونیخ و لایپزیگ در فینال جام حذفی آلمان، به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برود. در قعر جدول هم نورنبرگ رده هجدهمی و هانوفر رده هفدهمی سقوط کردند و اشتوتگارت رده شانزدهمی به بازی پلی‌آف می‌رود تا برای آخرین بار شانس خود را جهت بقا در بوندس‌لیگا امتحان کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *