برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ آرژانتین را شکست داد.

دو تیم ایران و آرژانتین در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی به مصاف هم رفتند که ایران به دنبال جبران شکست غیر منتظره مقابل ژاپن در هفته نخست بود و آرژانتین هم در خانه فقط به دنبال راهی برای جبران ۳ شکست هفته نخست می‌گشت.

ست نخست بازی با برتری محسوس میزبان در حمله همراه بود. بازیکنان ایران در این ست، ۱۰ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور و ۸ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل تیم ملی آرژانتین ۱۶ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور و ۸ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد. استفاده از فاکوندو کونته، ستاره نه چندان آماده تیم ملی آرژانتین که در هفته نخست غایب بود، نشان می‌داد که ولاسکو به دنبال پیروزی در شهر «سن خوان» است. نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود میزبان بود.

ست دوم با اشتباهات متعدد بازیکنان آرژانتین همراه شد و همین موضوع سبب شد تا برتری از آن بازیکنان ایران باشد. تا پایان این ست تیم ایران ۲۱ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز مستقیم سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و در مقابل ۲۷ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۴ امتیاز از اشتباهات ایران، نصیب آرژانتین شد اما این ست با حساب ۲۲ بر ۲۵ به سود ایران به پایان رسید.

حتما بخوانید:  شب قدرِ رائفی‌پور با عدم رعایت فاصله‌گذاری!

بازیکنان ایران در ست سوم نیز تیم برتر میدان بودند و علیرغم حمله ضعیف‌تر توانستند مثل ست قبل ۲۲ بر ۲۵ برنده شوند. تا پایان این ست تیم ایران ۳۰ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ امتیاز مستقیم سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و در مقابل ۴۲ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ پوئن سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات ایران، نصیب آرژانتین شد.

لبخندهای بازیکنان ایران در پایان ست سوم نشان می‌داد که آنها خود را برنده بازی می‌دانند و همین موضوع برای آنها در شروع ست چهارم دردسر ساز شد. آنها در تمام طول ست در تعقیب حریف بودند تا اینکه در نهایت ۲۶ بر ۲۴ شکست خوردند. ضعف ایران در حمله باز هم مشهود بود. تا پایان این ست تیم ایران ۴۱ امتیاز از اسپک، ۵ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز مستقیم سرویس و ۳۵ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و در مقابل ۶۱ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات ایران، نصیب آرژانتین شد.

حضور فرهاد سال افزون، پاسور دوم تیم ملی ایران که با ۲ خطای پنجه همراه شد نیز در نوع خود جالب توجه بود.

ست پنجم با اختلاف کمی به سود ایران همراه شد ولی شاگردان کولاکوویچ توانستند کم‌کم اختلافات را زیاد کنند و در نهایت و با نتیجه ۱۵ بر ۹ مقابل آرژانتین به برتری رسیدند.

در پایان این بازی تیم ایران ۴۹ امتیاز از اسپک، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز مستقیم سرویس و ۴۰ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و تیم ملی آرژانتین در مقابل ۶۹ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات ایران، به دست آوردند.

حتما بخوانید:  ستاد امر به معروف: مسئولین، آلوده به دروغ هستند

تیم ملی ایران از ساعت ۱:۴۰ فردا یکشنبه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

برتری والیبال ایران مقابل شاگردان ولاسکو

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *