برف در تهران، باران در استان‌ها، زمستان در ایران برف در تهران، باران در استان‌ها، زمستان در ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برف در تهران، باران در استان‌ها، زمستان در ایران

برف در تهران، باران در استان‌ها، زمستان در ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز سامانه بارشی جدید با بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.

احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آخر هفته بیان کرد: در استان‌های بوشهر، شمال و غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، بارش باران در استان‌های چهار محال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، غرب کرمانشاه، غرب کردستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان وخراسان شمالی وشمال خراسان رضوی با بارش باران و گاهی با رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر این استان‌ها هم احتمال بارش برف وجود دارد.

تهران برفی می‌شود

وی ادامه داد: از امروز با تقویت این سامانه با بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: اواخر وقت امروز تا صبح جمعه در استان‌های تهران، سمنان و شمال اصفهان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز با ورود جریان‌های شمالی روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر نیز آغاز می‌شود افزود: فردا غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه وضعیت جوی کشور در روز جمعه اظهارکرد: در روز جمعه بارش در شرق و شمال شرق ادامه خواهد داشت و در بعدازظهر از شمال شرق کشور این سامانه خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران ابری، در برخی ساعات با بارش باران و در اواخر وقت وزش باد با احتمال بارش برف و گاهی اوقات با وزش باد رو به رو خواهیم شد. همچنین هوای پایتخت در روز جمعه ابری همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

حتما بخوانید:  واکنش پانته‌آ بهرام به حواشی حرف‌های خواهرش

بارش برف در مهاباد رکورد زد: ۷۰ سانتیمتر!

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: ارتفاع برف امروز /پنجشنبه/ در گردنه زمزیران واقع در محور کوهستانی مهاباد – سردشت هم اکنون به بیش از ۷۰ سانتی متر رسیده است.

کریم عبدالله پور روز پنجشنبه اظهار کرد: بارش برف که از بامداد امروز در این شهرستان آغاز شده هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی به شدت ادامه دارد و موجب کندی رفت و آمد خودروها شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سیزدهم دی ماه) را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران محدوده‌های پل فردیس و گرمدره نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های ایلام و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور شریانی قدیم قزوین – رشت (محدوده تونل شیرین سو) مسدود است.

وی افزود: محورهای غیرشریانی شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، املش – اطاقور، پونل – خلخال، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه و رویان – بلده حدفاصل وازک تا بلده به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *