بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد! بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد!

بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد!

برترین‌ها: امروز شاخص کل بورس با ریزش سنگین مواجه شد تا حرکت آن بر خلاف جهت وعده‌هایی که مسئولان دولت رئیسی به سهامداران داده بودند در سراشیبی سقوط باشد!

بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد!

خبرگزاری مهر در خبری با عنوان «بازار قرمزپوش در انتظار ناجی» درباره ریزش بی سابقه بازار بورس در هفته جاری نوشت:

* معامله‌گران بازار سهام امروز در حالی نظاره‌گر نماگرهای قرمزپوش بودند که همچنان منتظر یافتن ناجی بازار برای جلوگیری از افتادن در ورطه سقوط هستند.

* شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰) با ریزش سنگین ۲۶ هزار و ۶۶۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۸ هزار واحد رسید.

* شاخص کل هم‌وزن اما با ریزش ۲.۱۳ درصدی، عدد ۳۱۷ هزار و ۶۶ واحد را به نام خود ثبت کرد.

* امروز همچنین ۶۴۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۳,۰۵۳ میلیارد تومان در ۳۱۹ هزار نوبت داد و ستد شد.

* بازار سهام امروز در حالی نظاره‌گر اُفت دسته‌جمعی نماگرهای بورسی بود که همچنان حرف و حدیث بر سر اعمال اصلاحات ۱۰ ماده‌ای بازار سرمایه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کشور در مجلس ادامه دارد.

* بی‌نتیجه ماندن لابی فعالان بازار سرمایه و وعده‌های وزیر اقتصاد مبنی بر استیفای حقوق بازار سهام از طریق تعدیل لوایح بودجه درحالی منجر به افزایش انتقادها به وعده‌های بی‌نتیجه ناظران بازار سهام شده که به نظر می‌رسد بازار سهام برای یافتن ناجی مقتدر خود از افتادن در ورطه سقوط همچنان به اقدام عاجل رئیس دولت چشم دوخته است.

بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد!

بهانم صمدپور، فعال اقتصادی با انتقاد از عملکرد دولت رئیسی در بازار سرمایه به خبر گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم که قرار است امشب از تلویزیون پخش شود کنایه زد و نوشت:

حتما بخوانید:  استایل رونالدویی هافبک درجه سه پرسپولیس

بورس تهران مُرد، از بس که جان ندارد!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *