بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن‌مونیخ بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن‌مونیخ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن‌مونیخ

بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن‌مونیخ

برترین‌ها: در ادامه بازی‌های هفته نهم لالیگای اسپانیا، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه به مصاف ایبار رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش‌رو بردارد.

آنتوان گریزمان (۱۳)، لیونل مسی (۵۸) و لوئیس سوارس (۶۶) برای آبی‌واناری‌ها گلزنی کردند تا شاگردان ارنستو والورده با این برد ۱۹ امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید ۱۸ امتیازی، به صدر جدول صعود کنند.

بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن مونیخ

همچنین از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) تیم‌های اتلتیکومادرید و والنسیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل هم صف‌آرایی کردند که جدال دو تیم در نهایت به تساوی یک – یک انجامید.

دیه‌گو کاستا در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی اتلتیکو را پیش انداخت، اما دنی پارخو در دقیقه ۸۳ گل تساوی خفاش‌ها را به ثمر رساند.

با این تساوی اتلتیکومادرید و والنسیا به ترتیب ۱۶ و ۱۳ امتیازی شدند و در رده‌های چهارم و ششم جدول رد‌ه‌بندی لالیگا ایستادند.

بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن مونیخ

هفته نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) با هفت مسابقه همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها چلسی به لطف گل دقیقه ۷۳ مارکوس آلونسو با نتیجه یک بر صفر نیوکاسل را در ورزشگاه استمفوردبریج از پیش‌رو برداشت.

بُرد بارسلونا و چلسی در شب توقف بایرن مونیخ

تاتنهام هم در خانه‌اش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک مقابل واتفورد دست نیافت. دوکوره در دقیقه ۲۱ برای واتفورد و دله آلی در دقیقه ۸۶ برای اسپرزها گلزنی کردند.

برایتون در دیداری خارج از خانه در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ۱۸ نفره‌اش نداشت، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استون‌ویلا شد. آرون موی از برایتون در دقیقه ۳۵ از زمین بازی اخراج شد.

حتما بخوانید:  بشار اسد از کُره ماه برای ایران فسفات می‌آورد!

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *