تاکید کروبی بر حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کروبی بر حل مشکلات معیشتی مردم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تاکید کروبی بر حل مشکلات معیشتی مردم

تاکید کروبی بر حل مشکلات معیشتی مردم

وب سایت مدارا: غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت با اشاره به دیدار خود با شیخ مهدی کروبی گفت: در دیداری که با آقای کروبی داشتم ایشان اشاره ای به انتخابات اخیر آمریکا و آسیب های وارده از سوی ترامپ و پوپولیسم حاکم در دولت او به جامعه آمریکا و عرصه جهانی داشتند.

وی ادامه داد: آقای کروبی خود بزرگ بینی و خود متلق پنداری را عوارض زیان باری برای جامعه دانست و گفت: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه که ناشی از تحریم های حداکثری دولت فعلی آمریکا و همچنین آثار زیان بار دروغ ارتشاء و اختلاس می باشد؛ فاصله طبقاتی عمیقی ایجاد شده است که فشار های زیادی به آسیب ‌دیدگان و طبقات محروم جامعه وارد می کند.

تاکید کروبی بر حل مشکلات معیشتی مردم

انصاری گفت: آقای کروبی در این دیدار تاکید کرد که کسانی که امکان و توان علمی و مادی دارند با گسترش سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها بتوانند بخشی از مشکلات امروز جامعه را با نگاه علمی ساماندهی نموده و در جهت حل معیشت مردم اقدامات مثبتی انجام دهند.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: آقای کروبی سرمایه اجتماعی جامعه را در معرض تهدید دانست و امیدوار بود نیروهای توانمند موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اعتماد: با استیضاح روحانی، می‌خواهند شوآف کنند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *