تا دقیقه ۴۶؛ پرسپولیس ۰ – السد ۱ تا دقیقه ۴۶؛ پرسپولیس ۰ - السد ۱ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تا دقیقه ۴۶؛ پرسپولیس ۰ – السد ۱

تا دقیقه ۴۶؛ پرسپولیس ۰ – السد ۱

خبرگزاری تسنیم: دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب السد: مشعل برشام، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، حمید اسماعیل، پدرو رورو، ژاوی، جونگ وو یونگ، حسن الهیدوس، گابی، اکرم عفیف و بغداد بونجاح.

کوالنکو والنتین داور ازبکستانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.

دقیقه ۲: احمد نوراللهی روی اشتباه بازیکنان السد در دفع توپ، پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و اقدام به شوتزنی کرد. شوت نوراللهی راهی به دروازه نداشت و از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳: عبدالکریم حسن روی پاس اکرم عفیف در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند موفق شد شوت زمینی این بازیکن را مهار کند.

دقیقه ۵: پرتاب اوت بلند برای پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه به علی علیپور رسید. ضربه مهاجم پرسپولیس با برخورد به مدافع السد مانع از رسیدن توپ به دروازه شد، اما این بازیکن سراسیمه توپ را به کرنر فرستاد تا در ادامه منشا نتواند از توپ برگشتی بهره ببرد.

دقیقه ۱۴: کرنر به دست آمده برای پرسپولیس توسط احمد نوراللهی به شکلی خطرناک روی دروازه السد ارسال شد. با این حال ضربه سر گادوین منشا دقت لازم را نداشت تا باعث باز شدن دروازه مشعل برشام شود.

دقیقه ۱۷: بغداد بونجاح روی پاسی که بین مدافعان پرسپولیس ارسال شد و روی تعلل خط دفاعی به راحتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

حتما بخوانید:  میزان تمایل ایرانی‌ها به شرکت در انتخابات

دقیقه ۲۴: اوت بلند برای پرسپولیس بازهم می‌توانست روی دروازه السد خطرساز شود که این بار مدافعان السد توپ را دفع کردند. روی توپ برگشتی شایان مصلح از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: ارسال خطرناک پدرو روی دروازه پرسپولیس با قطع توپ توسط بغداد بونجاح در محوطه جریمه همراه بود. اتفاقی که می‌توانست برای پرسپولیس خطرساز شود، اما در نهایت این موقعیت السدی‌ها در یک رفت و برگشت از دست رفت.

دقیقه ۳۸: حرکت انفرادی سیامک نعمتی در عرض زمین السد، موقعیت شوتزنی را برای گادوین منشا فراهم کرد. پاس نعمتی به منشا رسید و مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس هم ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد، اما مشعل موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۴۴: سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: روی تعلل مدافعان پرسپولیس توپ به پشت آنها رفت که اکرم عفیف در موقعیتی خوب می‌توانست برای بار دورم دروازه پرسپولیس را باز کند، اما خروج به موقع علیرضا بیرانوند مانع از این کار شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *