تبلیغ جذاب و دلخراش اپل واچ ۷ تبلیغ جذاب و دلخراش اپل واچ ۷ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تبلیغ جذاب و دلخراش اپل واچ ۷

تبلیغ جذاب و دلخراش اپل واچ ۷

گجت نیوز: تبلیغ جدید اپل واچ ۷ می‌خواهد تاثیر ساعت هوشمند اپل را در حفظ جان کاربر در موقعیت‌های خطرناک نشان دهد. ظاهرا اپل به سبک جدیدی از تبلیغات برای Apple Watch 7 رو آورده است.

اپل می‌خواهد به شما بگوید که خرید یک ساعت هوشمند ۴۰۰ دلاری می‌تواند به مسئله مرگ و زندگی بدل شود و این موضوع را به صورت بسیار خوب و البته دلخراشی در یک تبلیغ تلویزیونی به تصویر کشیده است.

مرگ و زندگی شما در دستان اپل واچ ۷چه می‌شود اگر بدون اپل‌ واچ در حال مرگ باشیم؟

در این تبلیغ یک دقیقه‌ای که ۹۱۱ نام دارد، هیچ جزئیات دلخراشی نشان داده نمی‌شود، بلکه تنها مکالمه سه نفر که در خطر مرگ هستند را با اپراتور ۹۱۱ می‌شنویم. این افراد از طریق اپل واچ تماس گرفته‌اند. نفر اول داخل یک ماشین در حال غرق شدن است، نفر دوم از یک ارتفاع زیاد افتاده و پایش شکسته است و نفر سوم نیز یک تخته سوار است که در اقیانوس سرگردان شده است.

البته این تبلیغ پایان خوشی دارد؛ زیرا اپل اعلام می‌کند که Jason، Jim و Amanda به کمک ساعت‌هایشان در تنها چند دقیقه نجات پیدا کردند، ولی پیام پنهان تبلیغ اپل واچ ۷ به شکل بی‌رحمانه‌ای واضح است: اگر آنها این گجت نجات‌بخش فوق‌العاده را روی مچ دست خود نداشتند، در تنهایی می‌مردند.

اپل به خاطر سبک متفاوت تبلیغاتش شناخته شده است و این یکی نیز استثنا نیست. این احتمال وجود دارد که کاربر پس از تماشای این تبلیغ خودش را در حالتی که خون زیادی از بدنش رفته یا در حال غرق شدن است، تصور کند و از اینکه ساعت هوشمند اپل را نخریده است، تاسف بخورد.

حتما بخوانید:  وضعیت کنایه‌آمیز تهران در یک روز مثلا تعطیل!

چه می‌شود اگر بدون اپل‌ واچ در حال مرگ باشیم؟

البته این تبلیغ رنگ و بویی از واقعیت هم دارد. در واقع لازم نیست خیلی در اینترنت سرچ کنید تا با موارد متعددی مواجه شوید که اپل واچ واقعا جان افراد را نجات داده است؛ اما خب با این وجود نمی‌توان کتمان کرد که اپل می‌خواهد با استفاده از ترس کاربران، ساعت هوشمند خود را بفروشد و این کار در شأن شرکت بزرگی همچون اپل نیست.

علاوه بر این، قابلیتی که اپل روی آن مانور می‌دهد، یک تماس تلفنی است و این در واقع کاری است که با گوشی انجام می‌دهید. در عوض اپل واچ ۷ یک گجت اختیاری و البته گران‌قیمت است که گاهی اوقات کاربران فراموش می‌کنند روی دست خود ببندند. این در حالی است که همه کاربران اپل واچ دارای یک گوشی هوشمند هستند و همیشه هم آن را همراه خود دارند؛ البته شاید به جز مواقع خطرناکی که اپل در تبلیغش به آن اشاره می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *