تجارت باد معده برای ستاره تلویزیونی دردسرساز شد تجارت باد معده برای ستاره تلویزیونی دردسرساز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تجارت باد معده برای ستاره تلویزیونی دردسرساز شد

تجارت باد معده برای ستاره تلویزیونی دردسرساز شد

ایندیپندنت فارسی: دختری که با تجارت بادِ روده، ۲۰۰ هزار دلار درآمد داشت، به دلیل عوارض ناشی از تولید گاز اضافی در دستگاه گوارش راهی بیمارستان شد.

ستاره سابق یک نمایش تلویزیونی که با فروش باد روده خود در شیشه توانسته بود ۲۰۰ هزار دلار درآمد کسب کند، فاش کرد با علائم حمله قلبی به اورژانس رفته و دریافته که درد شدید قفسه سینه‌اش به دلیل «گاز زیاد» است.

ل

استفانی ماتو، ستاره تلویزیونی برنامه واقعیت‌نمای «نامزد ۹۰ روزه» صاحب یک کسب‌وکار ۲۰۰ هزار دلاری‌ با نام «باد روده در شیشه» است. او در یک برنامه تلویزیونی درباره کسب‌وکاری که ماهانه ۵۱ هزار دلار برایش منفعت داشته گفت که فروختن باد روده در شیشه درواقع سخت‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید.

او گفت: «من این را تا حد یک مسئله علمی باز کرده‌ام. من تعدادی گلبرگ‌های پارچه‌ای خریدم و مستقیماً باد روده خودم را روی آن رها می‌کنم. بعد آن گلبرگ گل را داخل یک شیشه می‌گذارم، آن را مهروموم می‌کنم، نوارچسب می‌زنم و سپس آن را ارسال می‎کنم.»

استفانی درباره شروع کسب‌وکارش گفت: «من حدود هشت سال است که یک کانال یوتیوب دارم و بسیاری از طرفدارانم که به من علاقه‌مند بودند، از من اقلام عجیب‌وغریب و تکه‌های لباس می‌خواستند؛ اما یک درخواست تکراری که در طول این سال‌ها دریافت کرده‌ام، درخواست برای باد روده است. فکر می‌کردم این فقط یک شوخی است، مردم فقط من را سر کار می‌گذارند، اما یک روز تصمیم گرفتم آن‌ها را برای فروش بگذارم و ببینم آیا مردم آن‌ها را می‌خرند یا خیر. من از مردم انتظار نداشتم که این کار را انجام دهند، اما ظرف دو روز همه فروخته شدند.»

حتما بخوانید:  اعتراض بازنشستگان به قالیباف با شعر معروف

اما آنچه استفانی را به دردسر انداخت درآمد بادآورده‌اش نبود. تولید این‌همه گاز روده نیاز به مصرف مواد خوراکی مخصوصی دارد؛ مانند لبنیات فراوان، لوبیای سیاه و سایر مواد خوراکی که سلامتی او را به خطر انداخت و با احساس فشار در شکم و احتمال سکته به بیمارستان مراجعه کرد. در آنجا مشخص شد که او سکته مغزی یا حمله قلبی را تجربه نکرده است، بلکه مشکل «درد گاز بسیار شدید» بوده است.

به نظر می‌رسد با توجه به توصیه پزشکان به تغییر رژیم غذایی و داروهای ضد نفخ و گاز دستگاه گوارش، این «کارآفرین اینترنتی» باید به تجارت پرسود خود پایان دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *