تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین ۴گله تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین ۴گله | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین ۴گله

تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین ۴گله

فوتبالی: در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در یک بازی عجیب و غریب در خانه حریف با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل واتفورد شکست خورد و بدین ترتیب یک بازی بد و وحشتناک دیگر را پشت سر گذاشت.

تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین چهار گله

بسیاری از هواداران منچستر یونایتد منتظر بودند تا با به پایان رسیدن فیفادی و وقفه ای که ایجاد شده است، تغییراتی در منچستر یونایتد حاصل شود و بدین ترتیب این تیم پس از نتایج ضعیفی که پس از فیفادی گرفته بود، اکنون به خودش بیاید و بتواند در روند کار تغییراتی ایجاد کند اما شیاطین سرخ در اولین بازی پس از فیفادی مقابل واتفورد تحقیر شدند تا مشخص شود که اوضاع بیش از پیش خراب شده است.

تحقیر بی‌پایان یونایتد با شکست سنگین چهار گله

منچستر یونایتد با سولشر در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته است، آن ها پیش از فیفادی از منچسترسیتی شکست خوردند و مقابل لیورپول هم ۵ تایی شدند اما اکنون مقابل تیمی که در رده شانزدهم جدول قرار دارد، یعنی واتفورد ۴ گل دریافت کردند تا عملا تحقیر شوند.

باید دید که مدیران منچستر یونایتد پس از این شکست ۴ بر ۱ مقابل واتفورد آیا تغییری در کادر فنی ایجاد خواهند کرد یا نه چرا که به نظر می رسد منچستر یونایتد با سولشر در یک چرخه بی پایان تحقیر قرار گرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  «انتقام جویان: آخر بازی» همه رکوردها را شکست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *