ترامپ: آخر هفته‌ها در ایران شورش می‌شود ترامپ: آخر هفته‌ها در ایران شورش می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ: آخر هفته‌ها در ایران شورش می‌شود

ترامپ: آخر هفته‌ها در ایران شورش می‌شود

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» که رسانه‌های آمریکایی بارها او را «دروغگو» خوانده‌اند، در تازه‌ترین سخنرانی‌اش روایت قبلی خود درباره «شورش هر روزه در ایران» را به شورش در آخر هفته‌ها تغییر داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی بامداد امروز به وقت تهران، در ایالت «آریزونا» برای حمایت از نامزد جمهوری‌خواه این ایالت در انتخابات ۱۵ آبان کنگره سخنرانی کرد و گفت: من آمریکا را از توافق یکجانبه و فاجعه‌بار هسته‌‎ای‌ ایران خارج کردم، آن توافق یک توافق فاجعه‌بار بود.

شما یادتان می‌آید که یک روز قبل از آغاز ریاست جمهوری من اینطور به نظر می‌رسید که ایران دارد همه خاورمیانه را تحت کنترل در می‌آورد و هیچ کسی هم نمی‌توانست جلوی آنها را بگیرد اما آنها در حال حاضر واقعا مشکل دارند، همه آخر هفته‌‌ها در آنجا شورش می‌شود، آنها واقعا اوضاع سختی دارند».

رئیس‌جمهور آمریکا ۱۸ مهرماه هم در سخنرانی در جمع حامیانش در ایالت «آیووا» ادعا کرده بود، در همه شهرهای ایران، روزانه شورش سراسری است.

او ادعا کرده بود: «به ایران نگاه کنید، قبل از اینکه من (به ریاست جمهوری) برسم، ایران می‌توانست ظرف ۱۲ دقیقه کل خاورمیانه را تحت کنترل بگیرد اما حالا در تلاش برای بقا هستند و در تک تک شهرهایشان شورش وجود دارد»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترامپ: دیدار جان کری با ایرانی‌ها غیرقانونی است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *