تصویر «ترامپ» زیر پای راهپیمایان روز قدس تصویر «ترامپ» زیر پای راهپیمایان روز قدس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصویر «ترامپ» زیر پای راهپیمایان روز قدس

تصویر «ترامپ» زیر پای راهپیمایان روز قدس

برترین ها: مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار شد.

۱۳:۳۲: توزیع برگه‌هایی علیه لایحه FATF و طرح ۲۰۳۰

تصویر «ترامپ» زیر پای راهپیمایان روز قدس

۱۳:۳۰: محمود احمدی‌نژاد هم امروز با حضور در راهپیمایی قدس از محل تقاطع خیابان انقلاب و حافظ وارد جمعیت شد.

حامیان وی با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «احمدی ساده زیست ریشه کن صهیونیست»، از وی استقبال کردند.

۱۳:۰۱: علی لاریجانی پس از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس آن را نشان‌دهنده غیرت اسلامی و ایرانی عنوان و خاطرنشان کرد: روز قدس با ابتکار حضرت امام (ره) تحقق یافت. امام از ابتدای مبارزه در سال ۴۲ بارها در زمینه‌ی خطر اسرائیل هشدار جدی به ملت‌ها داد و حتی در عصر عاشورا در سال ۴۲ یکی از محورهای مهم ایشان هشدار نسبت به خطر اسرائیل بود.

۱۳:۰۰: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد،گفت: مردم فلسطین موفق شده‌اند فریاد مظلومیت خود را در سراسر جهان به صدا در بیاورند.

۱۲:۲۵: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در میان مردم در میدان انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.

۱۲:۱۹: آیت الله صادق آملی لا یجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به شهر قدس و موج اعتراضی که در کنار نوار مرزی غزه ایجاد شده ، حضور مردم راهپیمایی روز قدس چه تاثیری دارد؟ گفت: بحمدالله حضور گسترده ، حماسی و پرشکوه مردم را هم در کشور خودمان داریم و هم در همه ملت های مسلمان.

حتما بخوانید:  یک ایران علیه رونالدو؛ از حمله به هتل تا کامنت‌های اینستاگرامی

۱۲:۱۶: محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی روز قدس در ارزیابی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: ارزیابی ما روشن است. پیام مردم ما آزادی قدس شریف بوده و هر سال با حضور حماسی و پرشور خودشان نشان می‌دهند پایبند به این عهد هستند. مردم ما تا آزادی قدس شریف پایبند این عهد خواهند ماند.

۱۲:۱۵: در سراسر کشور و در تهران ( چهارراه ولی عصر عج ) پرچم های رژِم اشغالگر قدس به عنوان نفرت و انزجار مردمی از صهیونیست‌ها و نماد شیطانی به آتش کشیده شد.

۱۲:۱۳: در راهپیمایی امسال نیز، آدمک‌های صهیونیستی و آمریکایی به عنوان نماد استکبار شیطانی و پوستر ، تراکت و کارتن‌پلاست و پلاکاردهایی علیه اقدام رذیلانه آنان در انتقال سفارت به قدس شریف ، به نمایش درآمد.

۱۲:۱۱: بیانیه پایانی مراسم روز جهانی قدس در دانشگاه تهران – میعادگاه مردم روزه دار شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس – قرائت شد.

۱۲:۰۱: جمعی از اعضای جامعه کلیمیان ایران با حضور در میدان فلسطین جنایات رژیم اشغال‌گر قدس را محکوم کردند.

۱۲:۰۰: راهپیمایان تهرانی با حمل دست‌نوشته‌هایی در راهپیمایی روز جهانی قدس از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان «فرعون» زمان یاد کردند.

۱۱:۵۹: معاون اول رییس جمهور در مراسم روز قدس حضور یافت.

۱۱:۵۰: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه لحظاتی قبل به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس پیوست.

۱۱:۴۴: حضور مظلومی و ناظمی در مراسم راهپیمایی روز قدس.

۱۱:۳۹: رفته رفته به تعداد راهپیمایان روز قدس اضافه می‌شود و زنان و مردان و نیز خانواده‌های تهرانی به همراه کودکان‌شان در این راهپیمایی شرکت دارند.

حتما بخوانید:  رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر پیوست

۱۱:۲۶: سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید برای مقابله با اعمال فشار‌های روانی دشمن با خودباوری مجدد سهم و درک عمیق انقلاب ودشمن شناسی، راه برون رفت را در تحریم‌های بی رحمانه آمریکا طی کنیم.

۱۱:۲۵: شعار مرگ بر آمریکا همچنان یکی از شعارهای مهم مردم روزه دار است و این بار رساتر می گویند مرگ بر آمریکا.

۱۱:۱۶: حضور حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه ای در مراسم راهپیمای روز قدس

۱۱:۱۲: در راهپیمایی روز قدس تهران، تصاویر نتانیاهو و ترامپ که تصمیمات اخیر آنها در رابطه با فلسطین اشغالی، جامعه جهانی را به واکنش واداشته است در تمامی مسیرها در اندازه‌های مختلف دیده می‌شود.

تصویر نتانیاهو و ترامپ زیر پای راهپیمایان روز قدس

۱۱:۱۰: مردم روزه دار تهران که پیش از آغاز رسمی راهپیمایی روز قدس در خیابان ها حضور یافته بودند در اقدامی نمادین رئیس جمهور آمریکا را در اعتراض به انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس به دار آویختند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد

۱۱:۰۲: سرهنگ ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نیرو‌های پلیس پیشگیری از ابتدای صبح در مسیر‌های ده گانه راهپیمایی حضور فعال دارند. نیرو‌ها در قالب گشت‌های سواره، پیاده و موتوری در مسیر‌های تعیین شده و محیط پیرامونی گشت زنی و استقرار دارند. مردم به هنگام مشاهده موارد مشکوک موضوع را به اولین نیروی پلیس یا ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۰:۵۶: روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد

۱۰:۴۲: در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در تهران، توریست های خارجی نیز با پلاکاردهایی با محتوای انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی ، حضور دارند.

۱۰:۳۳: سردار مصدق فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس ۲۲۰ گشت انتظامی خودرویی و ۳۰۰ گشت موتورسیکلت در طول مسیر‌های راهپیمایی مستقر شده اند.

حتما بخوانید:  خواننده معروف ترکیه پس از ۱۲سال روی صحنه رفت

۱۰:۳۲: مردم روزه‌دار کشورمان با حضور میلیونی خود در سی‌ونهمین سال پی‌درپی حمایت خود از آرمان فلسطین را اعلام کردند.

۰۸:۰۴: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

۰۸:۰۱: شعار محوری امسال ؛ “روز جهانی قدس”، “پیروزی جبهه مقاومت، شکست جبهه آمریکایی – صهیونیستی” ، “عزم ملت فلسطین برای بازگشت” تعیین شده است.

لحظه به لحظه با مراسم راهپیمایی «روز قدس»

۰۸:۰۰: مسیر‌های دهگانه راهپیمایی روز قدس در تهران

۱۰ مسیر برای راهپیمایی روز قدس از سمت مساجد به سمت دانشگاه تهران به شرح زیر در نظر گرفته شده و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه در تهران مراسم راهپیمایی آغاز می‌شود.

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب،‌دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه مرغی)،‌خیابان قزوین، خیابان کارگر،‌ میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره۳: مسجد دارالسلام،‌ میدان منیریه، خیابان ولیعصر، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره۴: مسجد امام زمان(عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب،‌دانشگاه تهران

مسیر شماره۵: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، میدان توحید،‌خیابان آزادی،‌میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره۶: مسجد حضرت مهدی(عج)،‌خیابان ستارخان،‌میدان توحید،‌ خیابان توحید،‌ خیابان آزادی، میدان انقلاب،‌ دانشگاه تهران

مسیر شماره۷: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولیعصر(عج)،‌بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره۸: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه،‌خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب،‌ دانشگاه تهران

مسیر شماره۹: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم(ص)، تهرانسر،‌بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری،‌خیابان آزادی،‌خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *