تمجید کم‌سابقه یک روزنامه خاص از مدیری تمجید کم‌سابقه یک روزنامه خاص از مدیری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تمجید کم‌سابقه یک روزنامه خاص از مدیری

تمجید کم‌سابقه یک روزنامه خاص از مدیری

روزنامه اصولگرا و تندروی وطن امروز در اقدامی عجیب به تعریف و تمجید از برنامه شب یلدای مهران مدیری و انتقاد این مجری از دولت پرداخته است. در ادامه بخشی از آن را می‌خوانیم.

وطن امروز نوشت: بدون شک مهم‌ترین اتفاق تلویزیون در شب یلدای ۹۸، بازگشت مهران مدیری به سیما بود. مدیری که پس از مدتی دوری به تلویزیون بازگشته بود، کار خود را با یک شروع توفانی آغاز کرد. او در تک قسمت آماده شده برای شب یلدای امسال، توانست بدون استفاده از بخش‌های نمایشی که معمولا در این برنامه وجود داشت و صرفا با تکیه بر استندآپ‌ کمدی‌های خودش و البته حضور میهمان‌های متنوع، بهترین برنامه تلویزیون برای شب یلدا را روانه آنتن کند.

مدیری در بخش‌های مختلفی از صحبت‌های خود در این برنامه بر این تاکید کرد که چرا هیچ‌جا برای هنرمندان تلویزیون نمی‌شود. او در بخشی از برنامه درباره این توضیح داد که چرا ساخت برنامه‌هایی همچون دورهمی در بیرون از محیط تلویزیون تبدیل به تجربه‌های شکست‌خورده می‌شود: «ما می‌خواستیم برنامه‌ای مثل دورهمی برای اینترنت آماده کنیم و تصور کردیم آنجا همه چیز آزادتر است». او در ادامه به کنایه از این گفت که وقتی به این نتیجه رسید ساخت برنامه برای پخش در اینترنت نتیجه‌ای ندارد، سراغ شبکه نمایش خانگی رفت اما در نهایت تصمیم گرفت به تلویزیون بازگردد.

نکته‌ای جالب که مدیری به شکل غیرمستقیم و در قالب یک استندآپ کمدی به آن اشاره کرد، این بود که تلویزیون فرصتی است تا هنرمندان در کنار حفظ شأن خود، به شکلی گسترده با مخاطبان‌شان ارتباط برقرار کنند. مدیری البته در حرف‌هایش از مشکلات اخیر نیز گفت و با کنایه به صحبت‌های عجیب رئیس‌جمهور در ارتباط با چگونگی اطلاع پیدا کردنش از گران شدن قیمت بنزین، گفت: «من گفتم آقایان خودتان بروید درباره شروع دورهمی تصمیم بگیرید. هر وقت قرار بود شروع شود، اصلا به من هم خبر ندهید، خودتا اعلام کنید! من خودم صبح جمعه فهمیدم دورهمی قرار است پخش شود!» جمله‌ای که سالن را منجفر کرد.

حتما بخوانید:  افشاگری عجیب نماینده مجلس از پشت پرده فوتبال

البته مدیری در خلال صحبت‌هایش با میهمانان برنامه خود در ارتباط با نسبت مردم با سلبریتی‌ها و اظهارات آنها نیز صحبت کرد؛ حرف‌هایی که در کنار انتقادات او به دولت باعث شد توپخانه رسانه‌های حامی دولت برای کوبیدن مدیری و «دورهمی» دوباره آغاز به کار کند. اما در میان این حملات همه‌جانبه، بدون شک آنچه بیش از همه از دید مردم به عنوان اصلی‌ترین مالکان رسانه ملی اهمیت داشت، بازگشت یک برنامه جذاب به آنتن تلویزیون بود. برنامه‌ای با محوریت یک ستاره مشهور که بخش عمده‌ای از شهرتش را از همین تلویزیون و آنتن آن گرفته است و حالا پس از مدتی دوری از قاب جعبه جادو، دوباره برای ارتباط مستقیم با مردم سراغ تلویزیون آمده است تا یک بار دیگر ثابت کند هیچ جا برای او مثل تلویزیون نمی‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *