تنش بین بنیاد مستضعفان و کارکنان دانشکده خبر تنش بین بنیاد مستضعفان و کارکنان دانشکده خبر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تنش بین بنیاد مستضعفان و کارکنان دانشکده خبر

تنش بین بنیاد مستضعفان و کارکنان دانشکده خبر

تابناک در خبری نوشت: دانشکده خبر تهران، وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) امروز پلمب شد هر چند ساعتی بعد رسانه‌ها از فک پلمپ این نهاد خبر دادند. رویدادی که ظاهرا ریشه در شکایت بنیاد مستضعفان دارد.

در تشریح جزئیات این خبر آمده است: ضابطین در حالی برخی اتاق‌های دانشکده را پلمپ کردند که هنوز این ساختمان کامل پلمب نشده است؛ فرایندی که با اعتراض برخی دانشجویان و کارکنان این مجموعه به ضابطین اجرای این حکم همراه شد.

تنش بین بنیاد مستضعفان و دانشجویان دانشکده خبر

پرسشی که برخی حاضران در صحنه پاسخ جالب توجهی در خصوص آن مطرح کرده و تأکید داتشند دلیل این رویداد قهری، تعویق پرداخت اجاره این ساختمان بوده است؛ تعویقی که احتمالا طولانی مدت بوده و بعید نیست به تغییر و تحولاتی که اخیرا در بنیاد مستضعفان رقم خورده نیز بی ارتباط بوده باشد.

تنش بین بنیاد مستضعفان و دانشجویان دانشکده خبر

این گمانه زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بدانیم پرویز فتاح ـ که اخیرا به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب شده ـ در حاشیه بازدید از پروژه مشهور آزادراه تهران ـ شمال، تأکید کرد، نهاد متبوعش متعلق به مستضعفان است و وعده داد همه امور در بنیاد مستضعفان بر این مدار قرار خواهند گرفت.

سخنانی که در ادامه به آغاز بررسی‌هایی جامع در خصوص پروژه ساخت این آزادراه گران قیمت جهت تداوم فعالیت بنیاد مستضعفان در آن و یا خروج این نهاد از پروژه در صورت رسیدن به این جمع بندی که برای مستضعفان سود آور نیست، رسید و تأکید بر این مهم که برخی اموال بنیاد مستضعفان در دست برخی است که باید به این نهاد بازگردانده شود.

ساختمان دانشکده خبر در میدان ولیعصر تهران قرار دارد.

حتما بخوانید:  بازداشت و عزل دو مامور خاطیِ حادثه تهرانپارس

تصویری از دانشکده خبر که ساعتی بعد از اتفاقات امروز فک پلمب شد

تنش بین بنیاد مستضعفان و دانشجویان دانشکده خبر

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در واکنش به اتفاقات امروز دانشکده خبر در توئیتر خود نوشت: عمدا از دانشکده خبر شروع کردیم تا خبرش به گوش همه برسد عزم جدی است اموال مستضعفان دست هر مقام و منصبی باشد باید برگردد.

تنش بین بنیاد مستضعفان و کارکنان دانشکده خبر

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *