توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد

توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد

فوتبالی: استقلال در شرایطی موفق شد برنده بازی بسیار سخت و حساس با گل گهر شود که پنالتی دوم شاگردان مجیدی، مشکوک بود و از دید قلعه‌نویی و همکارانش، بیژن حیدری نباید به هیچ عنوان در آن صحنه، نظر کمکش درباره پنالتی بودن خوردن توپ به دست مدافع گل گهر را تائید می‌کرد.

در چنین شرایطی، صفحه توئیتری باشگاه گل گهر، ضمن اشاره به این موضوع که داور بازی به صحنه مسلط بوده و پنالتی نگرفته اما کمکش پنالتی گرفته، در یک توییت از هشتگ پنالتی صدمیلیاردی استفاده کرده است و با جمله داور بازی به صحنه مسلط بوده توییت پنالتی صدمیلیاردی را ریتوییت کرده است!

توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد

عبارتی که اتهام بزرگی به تیم داوری بازی و البته باشگاه استقلال محسوب می‌شود و باید دید باشگاه گل گهر به چه دلیل، چنین توئیتی زده است و آیا باشگاه استقلال از باشگاه گل گهر شکایت خواهد کرد یا نه. به این نکته اشاره کنیم که این توئیت جنجالی، بعد از دقایقی از صفحه توئیتر رسمی گل گهر حذف شد.

توئیت جنجالی باشگاه سیرجانی که پاک شد

جدا از توئیت جنجالی گل گهر، کانال این باشگاه هم به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داده و در پستی که منتشر کرده، با اشاره به صحنه پنالتی دوم استقلال نوشته است:” این لحظه برخورد توپ به علیزاده است. دست‌ها در حالت عادی و در راستای بدن هستند. حتی با اطمینان نمی‌توان گفت توپ به دست برخورد کرده. چرا کمک داور یک‌باره نازل شد و پنالتی گرفت؟ داور چهارم چرا در سکوتی معنادار بود؟ چهار بازی پشت سر هم همه اشتباهات داوری و بی عدالتی علیه گل‌گهر؟ ما حق داریم به همه چیز شک کنیم. “

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وین؛ رایزنی فشرده ایران و ۱+۴ برای احیای برجام

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *