توضیح درباره تصاویری از گور‌های جمعیِ قم توضیح درباره تصاویری از گور‌های جمعیِ قم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح درباره تصاویری از گور‌های جمعیِ قم

توضیح درباره تصاویری از گور‌های جمعیِ قم

برترین‌ها: بعدازظهر روز گذشته انتشار مطلبی از واشنگتن‌پست در رسانه‌های فارسی‌زبان جنجال زیادی ایجاد کرد.

انتشار تصاویری که گورهای عمیقی را در گورستان بهشت معصومه قم نشان می‌داد و این طور القا می‌کرد که تعداد فوتی‌های کرونا بیشتر از این‌هاست. چیزی که واضح است این تصاویر به خودیِ خود نمی‌تواند از بحران خبر بدهد و البته که برخی آمارها هم در روزهای ابتدایی خیلی محافظه‌کارانه بود اما این مدل خبرسازی‌ها هم افراطی‌ست.

ماجرای تصویر ماهواره‌ای از گور جمعی در قم

ماجرای تصویر ماهواره‌ای از گور جمعی در قم

ماجرای تصویر ماهواره‌ای از گور جمعی در قم

رمضانی رئیس پذیرش آرامستان بهشت معصومه قم در خصوص تصاویر منتشر شده در صفحات مجازی در رابطه با حفر خندق در این آرامستان تاکید کرد: ما طبق روال گذشته برای خدمات دهی مطلوب به مراجعه کنندگان قبر‌هایی از پیش ساخته شده را فراهم میکنیم تا بتوانیم در مقابله با هرگونه مراجعه‌ای بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

او افزود: قطعه ۴۱ و به ویژه ۴۲ که از جمله قطعات بحران این آرامستان به شمار می‌روند از این قاعده مستثنی نبوده و در شرایط کنونی کشور که تعدادی از هموطنان جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از دست می‌دهند طبق دستورات کشوری و مدیریت آرامستان بهشت معصومه قم در این قطعه و در قبر‌های از پیش ساخته شده مراحل کفن و دفن متوفیان این بیماری صورت می‌گیرد.

رمضانی در پایان حفر خندق در این آرامستان را تنها یک شایعه دانست و تصریح کرد: متاسفانه کسانی که با اصول و مقررات حفر قبر در آرامستان‌ها آشنایی لازم و اطلاعات کافی را در این زمینه ندارند در این خصوص اطلاعات نادرستی را انتشار می‌دهند که این خود می‌تواند آسیبی جدی بر قوانین آرامستان‌های کشور وارد سازد و منجر به تشویش در اذهان عمومی شود لذا از مردم تقاضا می‌شود نسبت به این شایعات بی اعتنایی کرده و انتشار بیشتر این اخبار کذب دامن نزنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زن ۳۵ساله، خود و فرزندش را به آتش کشید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *