توقف فرانسه مقابل دانمارک در نیمه اول توقف فرانسه مقابل دانمارک در نیمه اول | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توقف فرانسه مقابل دانمارک در نیمه اول

توقف فرانسه مقابل دانمارک در نیمه اول

ایسنا: تیم های فرانسه – دانمارک و استرالیا – پرو در بازی سوم گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که نیمه اول دیدار فرانسه – دانمارک بدون گل مساوی شد و پرو با یک گل استرالیا را شکست داد.

 

ترکیب فرانسه: استیو مانداندا، کیمپمبه، رافائل واران، سیدیبه، لوکاس هرناندز، انگولو کانته، استیون انزونزی، آنتوان گریزمان، توماس لمار، الویر ژیرو و عثمان دمبله 

 

فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۱۴

 

ترکیب دانمارک: کسپر اشمایکل، کیایر، کیریستینسن، یورگنسن، دالسگارد، اشتریگر، دلینی، کریستین اریکسن، برایت‌وایت، کرنلیوس و برونو سیستو

 

فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۱۴

 

لحظات حساس بازی فرانسه – دانمارک

نیمه اول

بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد و فرانسه که با تیم دوم خود در زمین حاضر شد، برای باز کردن دروازه دانمارک جلو کشیدند. در میانه های میدان بازیکنان دانمارک مشغول میدان داری هستند.

دقیقه ۱۲: ضربه اولیویه ژیرو را اشمایکل به زیبایی راهی کرنر کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در این صحنه گریزمان با ژیرو همکاری کرد.

دقیقه ۱۵: ضربه سر رافائل واران با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۲۴

 

دقیقه ۳۰: ضربه عثمان دمبله با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و راهی دروازه نشد.

دقیقه ۳۹: ضربه آنتوان گریزمان را اشمایکل به راحتی در مرکز زمین تصاحب کرد.

دقیقه ۴۳: اولیویه ژیرو در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

ادامه دارد …

 

لحظات حساس بازی استرالیا – پرو

دیدار تیم‌های استرالیا و پرو در چارچوب مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه C از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد.

نیمه نخست

حتما بخوانید:  همسُرایی ایتالیایی‌ها در قرنطینه، چرا ما نخوانیم؟

استرالیا از همان ابتدای دیدار سعی کرد روی دروازه پرو فشار وارد کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد و با سد دفاعی سرخ پوشان پرو مواجه شدند.

دقیقه ۱۸: در حالی که استرالیا مالکیت بازی را در اختیار داشت، بازیکنان پرو از جناح راست ضد حمله‌ای را ترتیب دیدند و با ارسال از این جناح، کاریو را در سمت چپ محوطه جریمه استرالیا صاحب توپ کرد. این بازیکن هم بدون معطلی با یک ضربه زیبا به زاویه مخالف، دروازه استرالیا را باز کرد.

دقیقه ۲۴: پرو در میانه میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که با ارسال آن به داخل محوطه جریمه استرالیا، مهاجمان پرو بالاتر از مدافعان استرالیا ضربه سر را راهی دروازه این تیم کردند که متئو رایان،‌ دروازه‌بان کانگروها این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: روجیچ با از پیش رو برداشتن چند بازیکن پرو خودش را در موقعیت خوبی قرار داد تا بتواند دروازه پرو را باز کند اما ضربه‌اش توسط گالسه دفع شد.

دقیقه ۳۳: بازیکن استرالیا از سمت چپ دفاع پرو فرار کردند و توپی را به مقابل دروازه پرو ارسال کردند اما مهاجمان این تیم با ممانعت مدافعان سرخ‌پوشان مواجه شدند و نتوانستند دروازه خالی پرو را باز کنند تا توپ به کرنر برود.

ادامه دارد…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *