توهین سعادتمند به مددی؛ سگ، وفاداری، ابله! توهین سعادتمند به مددی؛ سگ، وفاداری، ابله! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توهین سعادتمند به مددی؛ سگ، وفاداری، ابله!

توهین سعادتمند به مددی؛ سگ، وفاداری، ابله!

جی پلاس: اوضاع بلبشوی باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این تیم با وجود این که با مجیدی روی غلتک پیروزی افتاده اما همچنان پرحاشیه پیش می رود. پس از پیروزی مقابل نساجی در هفته ماقبل پایانی، مددی درباره اتفاقات هفته های اخیر باشگاه استقلال توضیح داد.

مددی در بخشی از صحبت هایش بار دیگر بحث افزایش غیرمتعارف قراردادها در زمان مدیریت سعادتمند را پیش کشید. مساله ای که به زعم مددی باعث گرفتاری استقلال در تنگناهای اقتصادی شده است. این نخستین بار نبود که مددی به قراردادهای افزایش یافته زمان سعادتمند اشاره می کند، اما این بار مدیرعامل سابق آبی ها کوتاه نیامد و به شکلی زننده و با ادبیاتی عجیب و غریب به مددی حمله کرد. البته که سعادتمند به شکل مستقیم اسمی از مددی نیاورده اما کاملا مشخص است که مخاطب او چه کسی است.

سعادتمند در واکنش به صحبت های مددی با انتشار یک استوری نوشت: اگر این قدر اصرار دارید که سگ باشید(!!!!) حداقل به جای پارس وفاداری سگ را یاد بگیرید. اگرچه جواب ابلهان خاموشی است اما برخی موارد لازم است پاسخ داده شود.

توهین عجیب سعادتمند به مددی

معلوم نیست در یکی دو سال گذشته در فوتبال ایران چه گذشته که چنین ادبیات و فرهنگی به آن وارد شده است. کلماتی که حتی سطح پایین ترین افراد جامعه از نظر سواد، تحصیلات و شخصیت هم از به کار بردن آن در ملا عام شرم دارند این گونه به راحتی به زبان مدیرعامل یک باشگاه پرطرفدار می آید.

عملکرد وزارت ورزش در دوران حضور سلطانی فر حفره های زیادی داشته که بررسی فاجعه هایی که در این سالها رخ داده در یکی دو مطلب نمی گنجد، اما یکی از سیاه ترین و ضعیف ترین عملکردهای وزارتخانه به انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر می گردد که هم از نظر فنی و مدیریتی و هم از نظر فرهنگی و اخلاقی افراد با کمترین شایستگی و صلاحیت در این دو باشگاه به کار گرفته شده اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پایان کارِ «مهدی شیری» در پرسپولیس!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *