توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

ورزش سه: سیتیزن ها در روزی که از همان دقایق ابتدایی بر جریان مسابقه سوار بودند، در نیمه اول سه بار موفق به گلزنی شده و در نهایت با کسب برتری ۰-۵، سومین شکست متوالی توپچی ها در این فصل لیگ برتر را رقم زدند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت به گل اول دست یافت. ارسال دقیق گابریل ژسوس از سمت راست با ضربه سر ایلکای گوندوگان در مقابل دروازه همراه بود و هافبک آلمانی گل اول را وارد دروازه برند لنو کرد.

در دقیقه ۱۰ این بار ژائو کانسلو بود که با ارسال خود موقعیت خوبی برای گلزنی گندوگان فراهم کرد، اما این بار ضربه سر این بازیکن با عکس العمل دروازه بان آرسنال همراه شد.

حملات سیتی ادامه یافت و در دقیقه ۱۱ این تیم باز هم به گل رسید. ارسال برناردو سیلوا بعد از برخورد به مدافعان آرسنال در مقابل فران تورس قرار گرفت و او به راحتی موفق شد بدون مدافع یارگیر دروازه حریف را باز کند.

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

در دقیقه ۱۹ ادرسون با پاس اشتباه خود در دهانه دروازه می توانست مقصر باز شدن دروازه لقب بگیرد، اما توپ بعد از برخورد با اسمیت راو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول بود که گرانیت ژاکا با تکل خشن خود روی پاس ژائو کانسلو با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا کار آرسنال برای بازگشت دشوارتر هم بشود.

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

اما در دقیقه ۴۳ سیتی به گل سوم دست یافت. ارسال زمینی جک گریلیش از سمت چپ با ضربه تمام کننده گابریل ژسوس همراه شد تا سیتی با برتری پرگل ۰-۳ و با اقتدار راهی رختکن شود.

حتما بخوانید:  یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم این بار جک گریلیش فرصت خوبی برای گلزنی سیتی فراهم کرد، اما این بار ضربه برناردو سیلوا را برند لنو به خوبی مهار کرد و این فرصت از دست رفت.

اما در دقیقه ۵۳ سیتی باز هم به گل رسید. پاس به بیرون فران تورس با رودری رسید و او با یک ضربه بغل پای تماشایی به گوشه دروازه موفق به زدن گل پنجم تیمش هم شد.

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی نابود شدند

در دقیقه ۶۸ و روی پاس ریاض محرز از سمت راست این بار رحیم استرلینگ در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه این ستاره انگلیسی را برند لنو مهار کرد.

دقایقی بعد این بار ریاض محرز با یک پاس عمقی دقیق استرلینگ را در موقعیتی تک به تک در سمت راست محوطه قرار داد، اما برند لنو با خروج خوب خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

اما در دقیقه ۸۴ سیتی باز هم به گل رسید. این بار ریاض محرز از سمت راست فرصت بسیار خوبی را برای فران تورس فراهم کرد و او به راحتی در دهانه دروازه موفق به زدن گل پنجم تیمش شد.

در دقایق پایانی برند لنو دو بار دروازه تیمش را روی ضربات ریاض محرز و استرلینگ نجات داد تا در نهایت سبتی در روزی که فرصت های زیادی را از دست داد با پنج گل آرسنال را مغلوب کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *