تکلیف مجلس به دولت برای تامین کالا‌های اساسی تکلیف مجلس به دولت برای تامین کالا‌های اساسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تکلیف مجلس به دولت برای تامین کالا‌های اساسی

تکلیف مجلس به دولت برای تامین کالا‌های اساسی

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ شهریور) خانه ملت، دو فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی را پس از بیان اظهارات موافقان و مخالفان، تصویب کردند.

براساس این گزارش، بهارستان‌نشینان در این جلسه، از مجموع ۲۲۱ نماینده حاضر، با ۱۵۹ رأی موافق، ۲۴ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع دو فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی را تصویب کردند.

طبق طرح “تأمین کالاهای اساسی”، دولت مکلف می‌شود با ارز ۴۲۰۰ تومانی ضروریات مردم را با قیمت حداقلی تأمین کند. در این طرح تأکید شده که از ظرفیت تعاونی‌ها و تشکیلات موجود برای این موضوع استفاده شود.

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دو فوریت طرح “تأمین کالاهای اساسی” در تشریح آن گفت: طرح دو فوریتی که با ۶۰ امضا تهیه شده کمک می‌کند دولت و حاکمیت وظیفه خود نسبت به اقشار آسیب‌پذیر را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی پارلمان را به عهده داشت، پس از تصویب دو فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی، گفت:کمیسیون برنامه و بودجه سریعا این طرح را بررسی کند تا در جلسه روز سه‌شنبه و یا چهارشنبه آن را بررسی کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ماجرای عکسی خبرساز از پسرِ همتی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *