تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

برترین‌ها: در حالی که سفر رئیسی به مسکو با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و نحوه استقبال و برخورد مقامات روسیه یا رئیس دولت سیزدهم مورد نقد جدی کاربران و قعالان سیاسی و رسانه‌ای قرار گرفت، برخی روزنامه‌های صبح کشور در تیتر نخست شماره امروز خود به ستایش سفر رئیسی به روسیه پرداخته و از نتایج آن ابراز شادمانی کردند!

دیدار رئیسی و پوتین نمایش اتحاد در برابر آمریکا بود

تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

کیهان در ستاییش سفر رئیسی به مسکو، دیدار رئیسی و پوتین را نمایش اتحاد در برابر آمریکا خواند.

جهش ۱۰ میلیارد دلاری تجارت با روسیه

تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

جام جم (ارگان مطبوعاتی صداوسیما)  از سفر رئیس دولت به روسیه استقبال کرد و نوشت: در این سفر نسبت به رفع موانع تجاری و جهش روابط‌تجاری توافقات خوبی حاصل شد. روابط تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و قرار است در گام اول ۱۰ میلیارد دلار سطح تجارت دو کشور ارتقا پیدا کند.

واقع‌گرایی در دیپلماسی عمل‌گرایی در میدان

تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

فرهیختگان در تحلیل دیدار پوتین و رئیسی آورده است: در سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به روسیه تمام ارکان دولتی ایران و روسیه مشتاق، حاضر و از همه مهم‌تر مامور به گسترش و مستحکم‌سازی روابط بودند؛ مساله‌ای که شاید برای نخستین‌بار رخ می‌داد، زیرا در دفعات گذشته چه در تهران و چه در مسکو، نهادهایی بودند که حاضر به همکاری کامل برای گسترش روابط نمی‌شدند.

دستاورد ۱۰ میلیارد دلاری

تیتر خوشحال چند روزنامه از نتایج سفر مسکو

روزنامه ایران هم با ابراز رضایت از این سفر اینگونه تحلیل کرد: برخی ناظران صرفاً دیدار و گفت‌و‌گوی ۳ ساعته رئیسی و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور ایران و روسیه را برجسته کردند که البته در جای خود نیز تأثیر تعیین کننده در گسترش مراودات دو کشور دارد، اما نشست‌ها، دیدارها و گفت‌و‌گوهای متنوع و متکثر رئیسی در مسکو با گروه‌های مختلف نخبگان، اعم از سیاسی، اقتصادی و نخبگان فرهنگی در کنار تعاملات اقتصادی و راهبردی وزرای همراه، نویدبخش شکل‌گیری مناسباتی فراتر از دولت‌های ایران و روسیه است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آمریکا یک ایرانی را به ۴۶ ماه زندان محکوم کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *