جاده‌ها تحت تاثیر برف، باران و ترافیک جاده‌ها تحت تاثیر برف، باران و ترافیک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جاده‌ها تحت تاثیر برف، باران و ترافیک

جاده‌ها تحت تاثیر برف، باران و ترافیک

آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه‌شنبه؛ ۱۵ آبان ماه) تشریح شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد و گفت: در محور شاهین‌دژ ـ تکاب و زنجان ـ طارم شاهد برف هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در محور شاهین‌دژ ـ تکاب در استان آذربایجان غربی و زنجان ـ طارم در استان زنجان شاهد برف هستیم.

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در آستانه تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به بارش باران در محورهای ۱۳ استان اشاره کرد و گفت: در اغلب محورهای استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی، خوزستان، زنجان و محورهای سیرم ـ یاسوج در استان اصفهان، همدان ـ تهران استان همدان، لردگان ـ خوزستان در استان چهارمحل و بختیاری، ارتفاعات کرج ـ چالوس و محور هراز شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در اکثر محورهای استان اردبیل، محور مرند ـ صوفیان در استان آذربایجان شرقی، آستارا ـ اردبیل در استان گیلان وجود دارد.

رحمانی تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کرج ـ چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر پنج شاهد ترافیک هستیم و ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز پرحجم، در آزادراه قزوین ـ کرج ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین، آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک ـ گرمدره سنگین و در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس روان است.

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در آستانه تعطیلات

محدودیت های ترافیکی درمحورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از امروز (سه شنبه ۱۵ آبان ماه) خبر داد.

سرهنگ”علیرضا قدمی” اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه از محورهای “کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه” و بالعکس ممنوع است..

حتما بخوانید:  روایتی از عاشقانه پسر ایرانی و دختر لبنانی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور” کرج- چالوس” ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا۲۴ روز سه شنبه۱۵ آبان ماه به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از ” آب اسک” به رود هن محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین از محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

حتما بخوانید:  نماینده دماوند: موسوی، کروبی و رهنورد آزاد شوند

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در آستانه تعطیلات

ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین است/ بارش برف در استان زنجان

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه‌شنبه؛ ۱۵ آبان ماه) را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه کرج-تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره، محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس و محور کرج-چالوس ابتدای محور سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان زنجان بارش برف و در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، قزوین، لرستان، مرکزی، کهگیلویه وبویراحمد و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، املش – اطاقور و پونل – خلخال به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ادامه کاهش دما و باران در ۱۵ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور، از کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۵ آبان) سامانه بارشی با شدت بیشتری در نوار غربی و شمالی کشور گسترش می‌یابد، اظهار کرد: فعالیت این سامانه منجر به رخ داد رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در نواحی جنوب‌غربی کشور شامل استان‌های خوزستان، ایلام و شمال بوشهر.

دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی در استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، شمال فارس، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز در استان‌های گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و شمال سمنان و نواحی شمال غربی کشور در اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی می‌شود.

حتما بخوانید:  سکوت عجیب احمد نوراللهی در قبال شایعات

وی با اشاره به اینکه طی امروز (۱۵ آبان) بارش برف برای ارتفاعات البرز زاگرس شمالی و مرکزی از انتظار نیست، تصریح کرد: همچنین امروز دریای خزر مواج و طوفانی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: با تضعیف این سامانه بارشی طی فردا (۱۶ آبان) بارش باران برای دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی در همدان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و نوار شمالی کشور شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه همچنین طی فردا در دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و نواحی مرکزی در اصفهان و یزد بارش پراکنده انتظار می‌رود، گفت: در این روز کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در روز پنجشنبه (۱۷ آبان) رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در بخش‌هایی از جنوب‌غربی کشور شامل خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس همچنین بارش در دامنه‌های زاگرس شمالی در استان‌های کردستان، همدان، زنجان، کرمانشاه، مرکزی، دامنه‌های البرز جنوبی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و با شدت کمتر در نواحی مرکزی در جنوب اصفهان، کرمان و یزد پیش‌بینی می‌شود.

محدودیت‌های محورهای استان خراسان رضوی به مناسبت ۲۸ صفر

تردد کلیه وسایل نقلیه شامل تریلر، کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای دوشنبه تا جمعه (۱۴ تا ۱۸) آبان در محورهای اصلی استان ممنوع است، همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک آباد از ساعت ۶ الی ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ آبان) ممنوع است و برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

محور مشهد به ملک آباد نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه (۱۷ آبان) و ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه( ۱۸ آبان) از مشهد به سمت ملک آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *